استفاده از مواد شوینده معمولی که دارای ph بالا و هم چنین دارای ساختار چربی در خود هستند موجب می شود تا مژه های اکستنشن شده شما به خوبی شسته نشده و هم چنین آسیب جدی به چشب و جنس مژه های شما وارد کنند که موجب از بین رفتن آن ها می شود . اما چه روشی برای شست و شوی مژه ها نیاز است . با ما همراه باشید تا به پاسخ سوال خود برسید .

چرا باید مژه هایمان را با شامپو مژه بشوریم 

مژ ها های خود را با شامپوی مژه بشورید . شامپوی مخصوص مژه موجب می شود تا رطوبت مژه های شما حفظ شود و رطوبت مژه های شما نقش عظیمی در ماندگاری مژه های شما دارد . شما با استفاده از شامپوی مژه به صورت یک روز در میان و حدود 3 بار در هفته به سلامت مژه های خود کمک بسیاری خواهید کرد .

چه فرقی بین پا کننده معمولی و شامپوی مژه وجود دارد 

پاک کننده های معمولی از جنس روغن هستند و در ساخت آن ها از روغن استفاده شده است . از این رو روغن موجود در این شوینده ها به راحتی می تواند مژ ها را شل نماید . این یعنی روغن موجود در این شوینده ها در ارتباط با چسب واکنش داده و موجب از بین رفتن آن ها می شود . هم چنین نکته ی دیگری که وجود دارد این است که نباید با پد های الیافی رایش چشم را پاک نمایید . زیرا ممکن است در مژه های شما گیر کرده و آسیب به مژ ها ی شما بزند . شما با مقداری شامپو می توانید عمر مژ های خود را بیش تر و از ریزش آن ها جلوگیری نمایید .

چگونه به دوام مژه اکستنشن کمک می کند 

48 ساعت حمام نکنید : در 48 ساعت اول پس ازاکستنشن مژه  به هیچ وجه مژه های خود را خیس نکنید. همچنین باید از سونا، اتاق بخار، تخت های آفتابگیر و استفاده از پاک کننده های آرایش بدون روغن استفاده کنید. بعد از اتمام قرنطینه  می توانید دوش بگیرید، مراقب نحوه قرار دادن صورت خود به سمت جریان آب باشید. مستقیماً زیر سر دوش نروید و صورت خود را بالا ببرید و سعی کنید بعد از آن چشمان خود را با حوله نمالید. صورت خود را خشک کنید. و مراقب باشید اطراف چشم کشیده شود .

صاف بخوابید : بعد از اکستنشن کردن مژه نباید روی مژه های خود بخوابید . این کار موجب از بین رفتن مژ ها های شما می شود . هنگام خوابیدن حتما مراقب باشید تا از خوبیدن روی تارهای مژه خود داری نمایید .

زمان ترمیم : خیلی مهم است که  هر چند وقت یک بار به ترمیم بروید . زمان مناسب به ترمیم اقدام کردن موجب می شود تا مژه های شما کم تر ریزش داشته باشند و مدت زمان طولانی تری از اکستنشن مژه خود استفاده نمایید . معمولا نهایتا هر 4 هفته باید مژه های خود را درمان کنید .

پیشنهاد ما به شما 

استفاده از شامپو لش واش موجب می شود تا تاثیر بسزای این محصول را روی مژه های خود ببنید . این محصول کاملا تست شده توسط دولت اروپا می باشد و دارای گواهینامه استاندارد می باشد .

ویژگی های این محصول  : 

این فوم منحصر به فرد دارای EGF به طور موثری چربی و پروتئین های موجود روی خط مژه را،بدون ضعیف کردن پیوندهای اکستنشن مژه از بین می برد. نظافت مناسب مژه ها به منظور پیش گیری از مشکلات چشمی مناسب می باشد . که عامل آن ، افزایش میزان باکتری یا PH پوست تا حدی خارج از تعادل است می توان با قطعیت گفت که برای هر اکستنشن مژه ای باید محصولی پوششی و حمایتی در جهت بهداشت و تمدید دوام اکستنشن های مژه در اختیار داشت .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *