بن مژه چیست تاتو مژه چه قدر دوام دارد ؟ امروزه خانوم ها به دنبال زیبایی بیش تر چشم ها و سیمای خود هستند . راه های گوناگونی برای پر پشت نشان دادنمژه های چشم وجود دارد . از قبیل  اکستنشن مژه ، لیفت مژه و تتو مژه یا بن مژه می باشد . با ما همراه باشید تا به سوالات شما در مورد تتو یا بن مژه توضیحات لازم را بدهیم .

بن مژه چیست 

بن مژه یا تتو مژه یکی از روش های پ پشت نشان دادن قدیمی برای مزه های شما است . اما این روش هم به دلیل دوام بیش تری که به نسبت اکستنشن مژه یا لیفت مژه دارد دارای طرفدارای به خصوص خود است .

به طور مثال اکستنشن مژه و لیفت مژه دارای هزینه های دوره ای می باشد اما تتو مژه ممکن است سه الی چهار سال به نسبت مراقبتی که شما می کنید دوام بیاورد .

آیا تاتو خط مژه یا بن مژه درد دارد ؟

قبل از انجام تتو مژه از کرم های بی حسی استفاده می کنند که می تواند به طور خیلی سریع پلک شما را سر کنند  و پس از زدن تتو و در حال انجام آن روی چشم های شما هیچ فشاری بر چشمان شما نمی آید . نمی توان گفت که تتو مژه بدون درد است اما مقدار آن آن قدری نیست که نتوانید تحمل کنید .

تاتو خط چشم چیست ؟

خط چشم دائمی که به عنوان تاتو خط چشم نیز شده است و درمانی است که می توانید دریافت کنید و جایگزین نیاز به کشیدن خط چشم هر روزه شود. خط چشم دائمی شامل استفاده از تکنیک خالکوبی برای استفاده از جوهر در امتداد خط مژه برای ایجاد ظاهر خط چشم است . خط چشم دائمی بدون استفاده از خط چشم و مداد مایع چشم‌ها را زیبا می‌کند – به عبارت ساده، چشمان شما را به حالت درآورد. این روش همچنین به بهبود ظاهر مژه های رنگ روشن یا از دست رفته کمک می کند

تاتو مژه ضرر دارد 

در انجام تتو مژه بسیار دقت کنید . تاتو مژه یکی از عواملی است که باید بهداشت به مقدار کافی در آن رعایت شود . هم چنین توجه کنید که سوزن های مورد استفاده در تتو مژه شما کاملا بهداشتی و یکبار مصرف باشد . وجود بیماری های پوستی امروزه بسیار شما در انجام این مورد تهدید می کند .

تاتو مژه بهتر است یا اکستننشن مژه 

چه از لحاظ زیبایی چه از لحاظ مدرن بودن در دنیای بی کران آرایشی باید بگوییم که اکستنشن مژه با وجود هزینه هایی که دارد اما کاملا بعداشتی تر و زیباتر از تاتو یا تتو مژه است . اکستنشن مژه دارای سبک های گوناگون است و شما می توانید مدل های مختلف را روی چشمان خود امتحان کنید اما تتو مژه یا بن مژه این طور نبوده و بعد از چندبار انجام دادن آن در صورت پشیمان شدن هم دیگه چشمان شما به حالت سابق خود بر نمی گردد و از همه مهم تر خطراتی دارد که جبران ناپذیر است و ممکن است چشمان شما به عفونت شدیدی دچار شود .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *