طول اکستنشن مژه از 6 تا 16 میلی متر متغیر است، اما برای ظاهر فانتزی می توان از بلندترین آن ها (تا 21 میلی متر) نیز استفاده کرد. استاد طول را بسته به ویژگی های فردی و خواسته های مشتری انتخاب می کند. می توانید مژه هایی با طول های مختلف اضافه کنید و در گوشه بیرونی پلک بلندتر کنید. این به ظاهر جلوه بیشتری می بخشد و برش را اصلاح می کند.

روش کلاسیک اکستنشن از گوشه بیرونی پلک شروع می شود و به لبه داخلی مژه ها می رسد. حفظ همان زاویه شیب بسیار مهم است.

مدت زمان جلسه از 2 تا 3.5 ساعت می باشد.

زمان استفاده: 4-6 هفته. این اصطلاح به چسب، مراقبت خاص بعد از عمل، میزان چرب بودن پوست مشتری و عوامل دیگر بستگی دارد.

اصلاح: اکستنشن مژه بعد از هفته دوم استفاده قابل اصلاح است. اگر همه چیز دقیق باشد، ممکن است اصلاح فقط بعد از هفته چهارم مورد نیاز باشد، یعنی. یکبار در ماه.

برای یک نتیجه موفق، انتخاب مواد با کیفیت مناسب برای اکستنشن مژه و همچنین طول، ضخامت، خمش و رنگ بسیار مهم است. مژه های مصنوعی در طیف گسترده ای تولید می شوند:

  • طول مژه ها بین 4 تا 21 میلی متر است.
  • ضخامت : از 0.07 تا 0.30 میلی متر. بسته به قطر، مواد به طور مشروط به “راسو”، “ابریشم” و “سمور” تقسیم می شوند.
    • ابریشم : نازک ترین مژه ها، ضخامت آنها 0.07-0.14 میلی متر است که از نظر ضخامت و ساختار نزدیک به مژه های طبیعی است. یک اثر آرایش طبیعی ایجاد می کند. مناسب برای اکستنشن مژه با هر حجمی.
    • مینک : ضخیم تر، براق تر و روشن تر است. ضخامت 0.15-0.20 میلی متر. آنها حجم ایجاد می کنند، جلوه ای برجسته تر از مژه های رنگ شده (آرایش عصرانه).
    • Sable :دارای قطر 0.21-0.30 میلی متر، کاملا ضخیم و الاستیک، مناسب برای دختران با مژه های قوی و پرپشت. آنها روشن به نظر می رسند، اما بسیار کمتر از ابریشم و راسو نگه می دارند.
  • رنگ : مشکی و قهوه ای اصلی. علاوه بر این – مژه های چند رنگ از هر سایه (آبی، سبز، صورتی، قرمز، نارنجی، بنفش، زرد، سفید)، از جمله دو رنگ (پایه سیاه و نوک رنگی).

dlina-izgib-tolshchina-resnic-dlya-narashchivaniya

نحوه انتخاب ضخامت اکستنشن مژه

قطر تا 0.14 میلی متر طبیعی ترین ظاهر را می دهد، گزینه ای عالی برای هر روز. برای پسوندهای کلاسیک استفاده می شود.

0.15 میلی متر – اثر مژه های خوش ساخت، مژه ها را ضخیم تر و پرپشت تر می کند، جایگزین آرایش روزانه می شود.

جلوه عروسکی با اکستنشن مژه با قطر 0.2 میلی متر به دست می آید. بیشتر اوقات ، استادان طول را به منظور حفظ طرح طبیعی پلک ترکیب می کنند. اما ترکیب یک خم متفاوت ارزش آن را ندارد.

جلوه های دیگر: روباه، سنجاب، تزئینی، هزاره و غیره.

 

! شایان ذکر است که همه مژه ها از مواد مصنوعی ساخته شده اند (این از خز واقعی حیوانات – راسو یا سمور اتفاق نمی افتد. این نام های مشروط در بین استادان است.

مژه های مصنوعی باید از نظر ایمنی برای انسان تایید و آزمایش شوند. تولید مدرن به شما امکان می دهد مژه های سبک و انعطاف پذیر با جلوه حافظه ایجاد کنید (شکل آنها را پس از تغییر شکل بازیابی کنید). آنها آلرژی ایجاد نمی کنند و عملاً در جوراب احساس نمی شوند.

فر مژه چیست؟

منحنی شکل و عمق نگاه را اصلاح می کند. انواع اصلی خم:

  • J – ضعیف، تقریبا مستقیم، خم شدن (برای یک اثر طبیعی)؛
  • ب – فرهای سبک، طبیعی، جلوه بازتر.
  • ج – فر متوسط، یکی از محبوب ترین منحنی ها، جلوه چشم های باز و رسا می دهد.
  • CC، D – منحنی های فوق العاده، اثر پر زرق و برق روشن. برای مشتریانی با پلک های افتاده، چشم های عمیق یا مژه هایی که به طور طبیعی رو به پایین رشد می کنند، مناسب است.
  • U-bend – به شدت منحنی، برای ایجاد یک ظاهر عروسکی.

همچنین خم های L، LC، LD وجود دارد – موهای صاف با یک خم در انتهای آن. برای دخترانی با فرم چشم آسیایی (ظاهر شرقی) مناسب است.

 

چرا اکستنشن مژه

هدف اصلی بهبود بصری مژه های طبیعی است. به عنوان مثال، رنگ پریده یا روشن، طبیعت نادر، خم شدن را دوست ندارند، می خواهند برش یا شکل چشم را تغییر دهند، فقط زیبایی طبیعی را بهبود می بخشند. اگر تمایلی به چسباندن مژه های مصنوعی وجود نداشته باشد، در آماده سازی برای عکسبرداری، عروسی یا سایر رویدادهای رسمی نیز رایج است.

انواع پسوند

چندین روش متداول گسترش وجود دارد:

  1. حجم ناقص – ایجاد سریع فقط در گوشه های بیرونی، یا از طریق یک یا دو مژه. نتیجه طبیعی ترین حجم مژه است. اگر مژه های شما خیلی کوتاه یا روشن هستند توصیه نمی شود، زیرا. ظاهر غیر طبیعی خواهد بود
  2. حجم کامل – کلاسیک و رایج ترین روش برای ساختن تمام مژه های بالایی.
  3. حجم دو و سه بعدی (2 بعدی، 3 بعدی) – 2-3 اکستنشن مژه برای هر مژه طبیعی. افزونه های 4 بعدی، 5 بعدی نیز وجود دارد.
  4. اکستنشن هالیوود یک روش نسبتا جدید است که به آن “مخملی” نیز می گویند. با این روش، موهای مصنوعی نازک (تا 0.07 میلی متر) به مقدار 5-12 قطعه در هر یک از موهای طبیعی چسبانده می شوند.
  5. اکستنشن مژه پایین روشی کمتر رایج است، پیچیده تر از روش کلاسیک است و به مهارت های ویژه استاد نیاز دارد.


یک مژه ساز باتجربه همیشه می تواند به مشتری بگوید که چگونه به زیباترین نتیجه دست پیدا کند و روش اکستنشن، طول، ضخامت و خمش را تعیین می کند.

روش های خلاقانه به تنوع بخشیدن به کلاسیک های خسته کننده کمک می کند: استفاده از مژه های رنگی یا تزئین شده. این می تواند موهایی با بدلیجات، زرق و برق، سنگ، مهره، پر، اشکال مختلف باشد.

فناوری های اکستنشن مژه

دو فناوری اساسی وجود دارد – پرتو و مژه.

روش پرتو (حجمی) – با این اکستنشن از دسته های آماده مژه هایی که به هم بسته شده اند استفاده می شود. بسته نرم افزاری می تواند از 2 تا 5 تار مو تشکیل شود. اکستنشن های بسته نرم افزاری برای یک موقعیت خاص – یک مهمانی، یک عروسی، یک پذیرایی اجتماعی، هر رویدادی که در آن لازم است عالی به نظر برسید، مناسب هستند. بسته ها را می توان تا 2 هفته پوشید.

اکستنشن مژه (تکنولوژی ژاپنی) روشی برای اکستنشن تکه تکه است: یک یا چند نمونه مصنوعی به یکی طبیعی چسبانده می شود. در نتیجه همه چیز تا حد امکان طبیعی به نظر می رسد.

اکستنشن مژه انفرادی را می توان نه تنها در صورت داشتن مژه های ضخیم بومی، بلکه در صورت مخالف انجام داد – این امر حجم آنها را کمی افزایش می دهد.

ماندگاری مژه مصنوعی چقدر است؟

مژه‌های مصنوعی به‌صورت طبیعی می‌ریزند، بنابراین باید به طور دوره‌ای به اصلاح یا برداشتن آن متوسل شوید.

دوره  به ویژگی های فردی بدن و عوامل نامطلوب بستگی دارد که می تواند دوره را کوتاه کند. اینها بیماری های مزمن، تغییرات هورمونی، استرس و بری بری، التهاب چشم، مراقبت نامناسب، تغذیه است. به طور متوسط ​​هر 3-4 هفته یک اصلاح لازم است. هنگام اصلاح، یک مژه مصنوعی جدید به جای مژه افتاده چسبانده می شود.

خطر آلرژی یا آسیب به پوست مشتری در طول عمل بسیار کم است، زیرا مژه های “جدید” به پوست چسبیده نیستند، بلکه در پایه مژه های مشتری قرار دارند. باید در نظر داشت که خطر عدم تحمل فردی به چسب وجود دارد. بنابراین، یک استاد واجد شرایط پس از چسباندن اولین مژک یا پیش آزمون روی مشتری، قطعا مدتی صبر خواهد کرد. استفاده از چسب مخصوص ضد حساسیت خطر واکنش آلرژیک را به حداقل می رساند.

آیا می توان اکستنشن مژه را با ریمل رنگ کرد؟

می توانید از ریمل استفاده کنید، اگرچه این مورد نیاز نیست، زیرا. رنگ مژه های مصنوعی غنی و روشن است.

اگر تصمیم دارید مژه های خود را با ریمل رنگ کنید، از ریمل ضد آب و پاک کننده های آرایشی چرب و چرب استفاده نکنید. و به یاد داشته باشید که لمس بیش از حد اکستنشن مژه باعث کاهش دوره استفاده از آنها می شود.

فواید اکستنشن مژه:

  • قابلیت کاهش زمان صبح برای آرایش و عصرها برای پاک کردن ریمل.
  • فرصت صرفه جویی در خرید لاشه.
  • شما می توانید با خیال راحت آرام باشید، ورزش کنید، شنا کنید و نگران نباشید که آرایش بدتر شده است.
  • ظاهری عالی بدون نیاز به آرایش.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *