انواع روش های اکستنشن مژه 

 

به طور کلی ، چهار نوع تکنیک در اکستنشن مژه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به اکستنشن مژه تار به تار ، اکستنشن مژه 3 بعدی ، اکستنشن مژه ابریشمی و اکستنشن مژه نامرئی اشاره کرد مژه ابریشمی این نوع اکستنشن به دلیل جنس تارهای موی ابریشمی مانند که دارد ، به اکستنشن مژه ابریشمی معروف شده است . این روش به صورت موقتی بوده و برای افرادی که مژه های کم پشتی دارند یا مژه های خود را بر اثر بیمارة سوختگی از دست داده اند ، مناسب می باشد . اکستنشن مژه ابریشمی را می توان به وسیله چسب .انجام داد و هیچ گونه عوارضی ندارد

 

اکستنشن مژه نامرئی 

 

همان طور که از نام این مدل اکستنشن مشخص است ، به صورت مخفی و کاملا طبیعی می باشد . اکستنشن مژه نامرئی طرفداران زیادی دارد ؛

دلیل آن هم استفاده از موی طبیعی متقاضی می باشد .

در این روش ، اکستنشن مژه به صورت قرینه کوتاه و بلند از گوشه داخلی چشم تا گوشه خارجی ادامه داشته و نیاز شخص به .را محدود می کند مصرف لوازم آرایش الر اکستنشن مژه تار به تار اکستنشن مژه تار به تار از تارهای ابریشمی یا موی طبیعی انسان استفاده شده و با چسب مخصوص به مژه های طبیعی چسبانده می شود .

 

اکستنشن مژه تار به تار 

اکستنشن مژه تار به تار در اکستنشن مژه تار به تار از تارهای ابریشمی یا موی طبیعی انسان استفاده شده و با چسب مخصوص به مژه های طبیعی چسبانده می شود

با انجام اکستنشن مژه ، ضخامت و رنگ مژه ها تغییر کرده و برای افرادی که مژه های طبیعی آن ها کمتر از 3 میلی متر است ، پیشنهاد می شود .

ماندگاری این روش حداقل 6 ماه است به طور قطع نمی توان گفت که کدام روش از دیگری بهتر است . هر کدام از روش های با توجه به شرایط و سلیقه افراد متفاوت می باشد . به عنوان مثال ، افرادی که تمایل دارند مژه های طبیعی و ساده ای داشته باشند ، بهتر است از روش اکستنشن مژه نامرئی استفاده کنند . افرادی که طرفدار مژه های پرپشت هستند خواهند مژه هایشان جلوه زیبایی داشته باشد ، بهتر است از روش سه بعدی استفاده کنند

ترمیم اکستنشن مژه چگونه انجام می شود؟

برای ترمیم اکستنشن مژه اصلا لازم نیست اکستنشن های قبلی برداشته شوند و اکستنشن جدید جای آن ها را بگیرد . مژه های طبیعی مانند موهایتان طی یک دوره می ریزند و جای خود را به مژه های جدید می دهند .

از این رو ، مدتی پس از اکستنشن مژه ها از نظر بلندی و پر بودن دچار تغییر خواهد شد و در نتیجه برخی از ترمیم اکستنشن مژه ز کاشت اولیه آن سخت تر است و به مهارت . قسمت های پلک خالی به نظر می ره سند بیشتری نیاز دارد .

برای این که مژه ها بلند و پر به نظر برسند

توصیه می شود هر دو یا سه هفته نسبت به ترمیم اقدام کنید چندین روز قبل از گذاشتن اکستنشن از ریمل ضد آب استفاده نکنید زیرا ممکن است مقداری از آن رویو مژه ها باقی بماند و باعث شود چسب به خوبی روی مژه فیکس نشود در ابتدا فقط بخشی از مژه های خود را اکستنشن کنید و به مدت یک تا 2 ساعت صبر کنید .

اگر احساس آلرژی نکردید آنگاه به کارتان ادامه دهید قبل انجام اکستنشن 24 ساعت قبل حمام بروید

و بعد از گذاشتن اکستنشن همچنین بهتر است تا 2 روز از رفتن به سونا و استخر نروید

. ريختن چند مژه در 24 ساعت اول طبیعی است صرف نظر کنید و آب داغ به چشمان تان نزنید تا چسب ها کاملا خشک شوند .

بعد از این مدت می توانید با خیال راحت به فعالیت های همیشگی تان بپردازید .

البته شناکردن مداوم و استفاده طولانی از سونا میتواند عمر اکستنشن را كوتاه كند برای جداکردن مژه ها هیچ وقت اکستنشن ها را نکشید .

این کار باعث کند شدن مژه های طبیعی تان می شود .برای جدا کردن آنها مواد مخصوص حل کننده وجود دارد . بهتر است این کار را به آرایشگرتان بسپارید .

البته با رشد مژه ها در طی زمان ، اکستنشن نیز به تدریج از روی مژه برداشته میشود و نیازی به جداسازی نخواهد بود .

اگر قسمتی از یک مژه مصنوعی اکستنشن بلند شد چه کار کنیم؟

آن را نکنید و اجازه دهید خودش بیفتد بعد از اکستنشن دیگر از فر مژه نیز استفاده نکنید چرا که باعث شکستن و کنده شدن مژه های چسبانده شده می شود .

برای حفظ حالت مژه ها می توانید بعد از حمام سشوار را روی درجه کم بگذارید و آن را با فاصله 20 سانتی زیر مژه هایتان بگیرید و به آرامی با حرکت انگشتان به مژه ها حالت بدهید . مراقب باشید حرارت سشوار خیلی داغ نباشد تا چسب ها تضعیف نشوند اکستنشن ها را فر یا رنگ نکنید

اکستنشن ها را فر یا رنگ نکنید

با استفاده از این مژه ها دیگر نیازی به ریمل نخواهید داشت . با این حال می توانید از ریمل هایی استفاده کنید که پایه اصلی آنها آب است .

هرگز از ریمل های ضدآب استفاده نکنید ! 

ریمل های معمولی نیز اغلب پایه روغنی . این روغن می تواند چسب مژه را تضعیف کند . بهتر است ریمل را فقط به نوک مژه ها بزنید

هنگام حمام یک حوله کوچک دم دست خود بگذارید تا هربار از زیر دوش کنار می آیید بتوانید با گذاشتن حوله روی چشم هایتان آنها را خشک کنید و دیگر با دست چشمتان را فشار ندهید . اگر هم خیلی حساس هستید .میتوانید از نقاب های مخصوص حمام استفاده کنید .

اجازه ندهید آب مستقیما از دوش روی مژه ها بریزد . این به این معنی است که مژه هاتون رو تحت فشار شدید دوش آب قرار ندهید و آن را با مقداری آب با لطافت شست و شو دهید . 

برای خشک کردن صورت حوله را روی چشم ها نمالید فقط آرام بگذارید و بردارید

چشم می توانید از یک تکه اسفنج یا پنبه نرم آغشته به شیر پاک کن غیر روغنی برای پاک کردن آرایش . .استفاده کنید .

بهتر است پنبه را روی مژه هایتان نمالید و به آرامی دور چشم را با آن تمیز کنید از مالش چشمها خودداری کنید . هر زمان که چشمتان دچار خارش شد

میتوانید با ضربه ملایم انگشت و جلوگیری از ریزش مژه ها بسیار مفید روی پلک این خارش رفع کنید .

شرکت dluxprofessional.ir تنها نماینده رسمی دلوکس در خاورمیانه می باشد با هدف ارائه بهترین لوازم آرایشی در خاورمیانه و ایران می باشد . 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *