معرفی انواع اکستنشن مژه برای زیباتر کردن چشم های شما تا بتوانید بهترین انتخاب را برای یک تجربه خوب از اکستنشن مژه داشته باشید . با دلوکس پروفشنال بهترین برند اکستنشن مژه دنیا همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم .

 

اکستنشن مژه چیست؟ 

استفاده از اکستنشن مژه یک درمان زیبایی است که تقاضای زیادی برای خانم ها در هر سنی دارد و برای بلند کردن و پرپشت کردن مژه های طبیعی مفید است. این سرویس حرفه ای شامل استفاده از مژه های طبیعی اکستنشن ویژه، مژه های الیاف مصنوعی بسیار نازک و سبک است که در طول ها، ضخامت ها و فرهای مختلف وجود دارد.

اکستنشن مژه با تکنیک اکستنشن یک به یک، برای کسانی که می خواهند اکستنشن مژه طبیعی تری دارند و هم با تکنیک اکستنشن والیوم برای کسانی که می خواهند ضخامت و حجم بیشتری به مژه ها بدهند، اعمال می شود.

تکنیک اکستنشن یک به یک کلاسیک‌ترین روش است: با استفاده از چسب ضد حساسیت تست شده، با طول، ضخامت و انحنای متغیر، اکستنشن روی هر مژه طبیعی اعمال می‌شود.

تکنیک والیوم

تکنیکی است که به تجربه بیشتری نیاز دارد و شامل استفاده از فن ساخته شده با چندین مژه بر روی هر مژه طبیعی است. فن ها می توانند در اندازه های مختلف باشند. در واقع، ما از حجم 2D، حجم 3D، حجم 5D و حجم روسی صحبت می کنیم تا تعداد مژه های هر فن را مشخص کنیم.

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

مدت زمان اکستنشن مژه حدود 3 تا 4 هفته است و پس از آن می توانید برای پرپشت شدن مژه ها، ترمیم کنید. در واقع مژه های طبیعی دارای چرخه رشد و ریزش هستند که باید با ترمیم آن ها را تقویت کنید. برای اطمینان از مدت زمان طولانی درمان، استفاده از چسب های حرفه ای برای اکستنشن مژه با خشک شدن سریع، قدرت چسبندگی بالا و مقاوم در برابر آب بسیار مهم است. انواع مختلفی بر اساس تجربه و روش مورد استفاده وجود دارد: چسب های اکستنشن مژه برای تضمین دوام عالی ایده آل هستند.

مژه ها عنصری ارزشمند هستند و برای اطمینان از ماندگاری طولانی اکستنشن و حفظ ظاهری کاملاً مراقبت شده، لازم است چند نکته ساده که باید آن ها را بعد از اکستنشن مژه رعایت کنید.

مراقبت های 24 ساعت اول بسیار مهم است، به عنوان مثال، مژه ها را خیس نکنید، از دوش آب گرم، منابع بخار و سونا خودداری کنید و ریمل نزنید. پس از آن برای حفظ بهتر اکستنشن مژه، توصیه می شود از مواد آرایشی یا شوینده های روغنی که می توانند چسب استفاده شده برای اکستنشن را حل کنند، خودداری کنید، آنها را با استفاده از شامپو مژه مناسب به آرامی بشویید . در صورت تمایل می توانید از ریمل آب پایه استفاده کنید و آن را فقط به انتهای اکستنشن ها بزنید نه ریشه مژه ها.

چه نوع مژه هایی برای اکستنشن مژه استفاده می شود

مژه های اکستنشن از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و می توانند انواع مختلفی داشته باشند. آنها می توانند از الیاف ابریشم (ابریشم)، رنگ سیاه روشن و براق تر، از الیاف اثر راسو (راسو، به طور طبیعی تقلبی)، رنگ سیاه کمتر و مات تر باشند. یا می توانند از نسل جدید باشند، مانند اکستنشن کلاسیک ، با الیاف مصنوعی سبک گرانبها با ظاهری کاملا طبیعی و رنگ مشکی شدید. بهترین مژه‌ها برای اکستنشن نرم، انعطاف‌پذیر هستند و با گذشت زمان شکل اصلی خود را حفظ می‌کنند، سبک و راحت هستند، حتی در صورت استفاده از جلوه‌های حجم‌دهنده، برای ایجاد حس بسیار طبیعی.

فرهای مختلف اکستنشن مژه

مژه ها برای اکستنشن مژه می توانند فرهای مختلفی داشته باشند: بیشترین استفاده از فرها در اکستنشن مژه B، C و D است که با انواع چشم ها سازگار است (فرهای خاص دیگری مانند J، U، CC، L و غیره نیز وجود دارد).

B-Curl یا B-Curl: برای مژه های طبیعی با انحنای جزئی. آنها انحنای متوسطی دارند و برای بازتعریف ظریف شکل چشم و دادن انحنای جزئی به مژه های صاف استفاده می شوند.

C-Curl یا C-Curl: برای مژه های طبیعی با انحنای معمولی. آنها انحنای مشخصی دارند و به سمت بالا خم می شوند تا ظاهری شبیه عروسک داشته باشند. این شکل محبوب ترین و مورد استفاده ترین است زیرا ظاهر بسیار مطلوبی را در بین مشتریان ایجاد می کند. C-Curl به خوبی با B Curl ترکیب می شود.

D-Curl یا D-Curl: برای مژه های طبیعی با انحنای برجسته تر. D-Curls دارای انحنای بارزتری است و زمانی استفاده می شود که می خواهید نگاه خود را تا حد ممکن تشدید کنید.

ضخامت و طول اکستنشن مژه

مژه‌های اکستنشن شده دارای ضخامت‌ها و طول‌های متفاوتی هستند: از 0.04 میلی‌متر تا 0.30 میلی‌متر متغیر است، حتی اگر ضخامت‌هایی که معمولاً استفاده می‌شود بین 0.05 تا 0.20 باشد.

مژه هایی با ضخامت 0.05 میلی متر و 0.07 میلی متر برای ایجاد جلوه های حجم دهنده استفاده می شود . به دلیل سبکی فوق العاده آنها به صورت فن یا تافت روی مژه ها اعمال می شود. از آنها برای ایجاد جلوه های 3 بعدی، 5 بعدی، روسی یا حجم دهنده اضافی با ساخت فن های دست ساز یا برای درمان اکستنشن مژه های پایین استفاده می شود.

مژه هایی با ضخامت 0.10 میلی متر دارای قطر متوسط ​​هستند و هم برای روش یک به یک و هم برای روش حجم دهنده قابل استفاده هستند.

مژه هایی با ضخامت 0.15 میلی متر قطر ایده آلی برای روش یک به یک دارند و به شما امکان می دهند جلوه ای بسیار طبیعی به دست آورید. آنها تاکید زیادی به نگاه می کنند و عمق چشم را تشدید می کنند.

مژه هایی با ضخامت 0.20 میلی متر برای اکثر مژه های طبیعی برای ایجاد یک اثر ریمل مناسب هستند. این ضخامت انتخاب شده و مونتاژ شده با طول ها و منحنی های مناسب، افکت امر بسیار مهمی می باشد که موجب عمق دادن به مژه های شما می شود .

در مورد طول ها، بیشترین استفاده بین 8 تا 13 میلی متر است و معمولا هم در جعبه های مختلط و هم در جعبه های تک سایز موجود می باشد.

مژه های حجم دهنده به صورت تافت یا فن

تکنیک اکستنشن مژه پیشرفته ترین تکنیک استفاده از مژه است که برای افزایش حجم مژه ها با ایجاد فن های بسیار سبک و نازک (که به آن افکت والیوم نیز می گویند) استفاده می شود. اکستنشن ها در فن های از پیش ساخته شده در دسترس هستند،  این سبک ایده آل برای به دست آوردن  مژه های حجم دهنده در زمان های فوق العاده سریع، برای یک نتیجه نهایی سریع و طبیعی : اکستنشن مژه والیوم  مژه ها در فن های 3 بعدی یا 5 بعدی هستند ، همچنین در فرها و طول های مختلف، معمولاً در دسترس هستند. ضخامت 0 , 07 میلی متر. در نسخه پیشرفته‌تر تکنیک والیوم، فن‌ها به صورت دستی ایجاد می‌شوند و از مژه‌های نازک‌تر برای ایجاد جلوه‌ای شخصی و تاثیرگذار استفاده می‌کنند. این سبک دارای جلوه زیباتر و شخصی سازی تر شده می باشد و هم چنین هزینه بیش تری را برای نصب آن باید پرداخت کنید . زیرا این مژه ها کاملا دستی و با توجه به فرم چشم های شما شخصی سازی می شوند .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *