لیفت مژه یکی از زمینه های آرایشی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی هم در زمینه آموزش داشته و هم در زمینه مخاطبین که از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است .
اما لیفت مژه هم از حساسیت هایی برخوردار است که باید به آن توجه نمود . ما در این مطلب به این موارد حساس می پردازیم تا لیفت مژه شما به خوبی انجام شود .

چرا لیفت مژه طرفدار دارد ؟

لیفت ابرو و مژه به دلیل به کار نبردن مژه های مصنوعی و استفاده از ابروهای طبیعی و پر حجم نشان دادن آن از طرفدار بسیار زیادی برخوردار است . در لیفت مژه به نسبت سلیفه ی مشتری با مواد موجود و نسبت به سلیقه و عملکرد لیفت کار شما طرح و نقش زیبایی به چشمان شما داده می شود .

مواردی که در لیفت مژه باید به آن ها توجه داشته باشیم :

  1. شست وشوی مژه قبل از لیفت مژه 
  2. زمان قرارگیری مواد لیفت مژه 
  3. پوشاندن مژه ها با لایه مناسب 
  4. انتخاب قالب مناسب 
  5. شست و شو با آب 

شست و شوی مژه قبل از لیفت مژه

قبل از لیفت مژه بسیاری به این موضوع توجه نمی کنند که باید مژه ها را با شوینده مخصوص شست و شو دهید تا ار آسیب ها و کم شدن دوام لیفت مژه جلوگیری نمایید . بسیاری بر این باورند که اگر مشتری هیچ مواد آرایشی بر روی مژه های خود نداشته باشند نباید به شست و شوی مژه پرداخته شود در صورتی که این باور کاملا اشتباه بوده و باید از مواد مخصوص برای شست و شوی مژه استفاده نمایید تا چربی ها و آلودگی هایی که مژه جذب شده از بین برود .

زمان قرارگیری مواد لیفت مژه بر روی مژه 

مواد لیفت مژه از برند های متفاوت دارای مدت زمان متفاوتی برای عمل کردن بر روی مژه ها هستند . مواد لیفت مژه بعضی دارای سرعت دنده هستند و در حدود چند ثانیه خشک شده و بعضی نیز از فرمول های قدیمی پیروی کرده و از سرعت پایینی برخوردارند .

پوشاندن مژه ها با لایه مناسب 

پوشاندن مژه ها با مواد پلاستیکی زمان عملکرد مواد لیفت مژه را بالا برده و موجب سوختن مژه ها شود . پس دقت داشته باشد تا از مواد مناسب برای مراحل لیفت مژه استفاده نمایید ، تا اعمال انجام شده بهترین نتیجه را برای شما ایفا نماید .

انتخاب اندازه اشتباه برای قالب 

انتخاب قالب مناسب برای هر لیفت مژه جدا گانه ضروری است .
قالب های لیفت مژه دارای  3 سایز S، M و L هستند .
همیشه باید قبل از زدن چسب، سطح قالب را با مژه های طبیعی اندازه بگیرید. هیچ اندازه جهانی برای همه مژه ها وجود ندارد و همیشه انتخاب سایز S برای بلند کردن بیشتر مژه ها انتخاب درستی محسوب نمی شود .

چند نکته در مورد انتخاب قالب برای لیفت مژه 

اگر مژه طبیعی فقط در وسط قالب باشد اندازه آن مناسب خواهد بود.
اگر مژه طبیعی از وسط قالب بیشتر شود اندازه آن بسیار کوچک می شود.
از طرف دیگر اگر به وسط نرسد، اندازه آن خیلی بزرگ می شود.

شست و شوی با آب برای همه لیفت های مژه صحیح است ؟

در مورد شست و شوی مواد لیفت مژه دقت نمایید . همه ی مواد از برند های مختلف را با آب نمی توان پاک کرد . در 24 ساعت اول از خیس شدن مژه ها خودداری کند تا منافذ مو به درستی بسته شود . و مژه طبیعی دچار آسیب و شکستگی نشود

در پایان 

بعد از پایان این مطلب می دانیم که لیفت مژه هم از حساسیت های بالایی برخوردار است که باید به آن توجه کنید و بهترین نتیجه را برای مشتری رقم بزنید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *