در این آموزش به شما بایدها و نباید هایی که برای داشتن یک اکستنشن مژه خط چشمی قوی نیاز دارید را به شما آموزش خواهیم داد تا بهترین استایل خط چشمی را به انجام برسانید .

از سایز 7 استفاده نکن

به هیچ عنوان برای شروع یک استایل خط چشمی از سایز 7 استفاده نکنید . انجام این کار سبب می شود تا مدل خط چشمی شما به طور کامل خراب شود . برای انجام این کار و ارائه یک افکت خط چشمی بسیار قوی و مورد اطمینان مشتری از سایزهای 4-5-6-7 برای نیمی از گوشه داخلی چشم استفاده نمایید .
هم چنین برای نیمی از گوشه داخلی چشم می توانید تا سایز 12 میل بهره مند شوید .

استفاده از فر d و d پلاس ممنوع 

استفاده از فرهای D وD پلاس در این استایل ممنوع است . میپرسید چرا ؟

تا انتهای بیرونی چشم استفاده از این فر کاملا ممنوع می باشد . و یا تا سه چهارم داخلی چشم استفاده از استایل های فلت هم چون J و B و C و در انتهای باقی مانده چشم باید از M و L استفاده کنید .

استفاده از اندازه های 0/05 و 0/03 در استایل های خط چشمی ممنوع

در اکستنشن مژه با استایل خط چشمی می توان با استفاده از ضخامت های 0/10 می توان 2 تا سه بعدی کار کرد و با ضخامت 0/07 می توان چهار عدد سه بعدی کار کرد .

نتیجه گیری 

استفاده از استایل های خط چشمی موفق می تواند کمک بسیاری به شما کند . هم چنین استایل های خط چشمی از دسته اکستنشن های پر طرفدار می باشد که می توانید افراد بسیار زیادی را به سمت این استایل جذب نمایید . برای دیدن آموزش های بیش تر می توانید به بخش وبلاگ دلوکس مراجعه نمایید . هم چنین برای خرید محصولات اورجینال دلوکس پروفشنال می توانید به بخش وبلاگ دلوکس مراجعه نمایید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *