آیا زنان باردار نیز می توانند اکستنشن مژه در دوران بارداری انجام دهند یا خیر ؟ شاید این سوال بسیاری از خانوم ها باشد که آیا می توان در دوران بارداری نیز اکستنشن کرد و آیا این کار می تواند موجب بروز آسیب در بدن شود یا خیر ؟ با ما همراه باشید تا در ادامه ی مطلب به بررسی این مطلب بپردازیم .

مادر بودن می تواند کار بسیار سختی باشد، به خصوص در چند ماه اول. چیزهای زیادی وجود دارد که باید برای سلامتی خود و کودکتان در نظر بگیرید، و چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است لازم باشد از آنها چشم پوشی کنید.

اما آیا این بدان معناست که باید از خودآرایی دست بردارید یا خیر؟ آیا تا 9 ماه آینده باید با مژه های اکستنشن زیبا خداحافظی کنید؟ لازم نیست.

در مورد خطرات احتمالی با تکنسین مژه خود مشورت کنید و برای یافتن راه حل های ایمن برای بارداری با یکدیگر همکاری کنید.

خطرات احتمالی اکستنشن مژه در دوران بارداری

حساسیت به محصولات شیمیایی

در بارداری، زنان باید از مواد شیمیایی خشن دوری کنند، که در صنعت مژه در چسب‌هایی که ما استفاده می‌کنیم، رایج‌تر است. هنوز تحقیقاتی در مورد تأثیرات چسب مژه بر بارداری انجام نشده است، بنابراین اگر ترجیح می‌دهید آن را به خطر نیندازید، بهتر است تا زمان تولد فرزند کوچکتان از قرار ملاقات با مژه خود صرف نظر کنید.

 

حساسیت به چسب

مادران آینده در انواع داروهایی که می توانند در صورت وقوع اتفاقی مصرف کنند محدود هستند زیرا این داروها می توانند به کودک آسیب برسانند. اگر انتظار دارید اما قبلاً بدون مشکل اکستنشن مژه انجام داده‌اید، احتمالاً نمی‌توانید بدون خطر حساسیت به چسب این کار را انجام دهید .

 

اگر برای اولین بار مادر هستید و برای اولین بار مشتری مژه می شوید، ممکن است لازم باشد در این مورد تجدید نظر کنید. اگر در نهایت به آلرژی چسب مبتلا شوید، درمان آن بسیار سخت تر خواهد بود، و همه ما می دانیم که شما به موقعیت های ناراحت کننده تر از آنچه که در حال حاضر به عنوان یک فرد باردار دارید، نیاز ندارید.

دراز کشیدن برای مدت طولانی

پس از پایان 20 هفته بارداری، باید از خوابیدن طولانی مدت به پشت خودداری کنید. استفاده از اکستنشن مژه می تواند بیش از دو ساعت در یک جلسه طول بکشد و این برای یک مادر باردار بسیار خطرناک و ناراحت کننده است.

 

اگر واقعاً در اواخر بارداری خود به یک مجموعه مژه زیبا نیاز دارید، با تکنسین مژه خود مشورت کنید تا بتوانید برای استفاده به پهلو دراز بکشید. 

دستورالعمل برای هنرمندان مژه

به عنوان یک هنرمند اکستنشن مژه ، اولویت شما ایمنی و راحتی مشتری است. این امر به ویژه در مورد هر مشتری بارداری که می خواهد یک قرار ملاقات رزرو کند صادق است.

برای راهنمایی مشتریان مورد انتظار خود، حتما موارد زیر را انجام دهید:

  • هرگونه خطر احتمالی را به طور کامل توضیح دهید
  • از مشتری بخواهید که معافیت خود را امضا کند، به خصوص زمانی که صحبت از استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند می شود
  • همیشه یک پچ تست را اجرا کنید
  • از چسب های حساس مانند چسب لیلی یا چسب پیشرفته استفاده کنید
  • فقط از چسب های مژه تازه استفاده کنید. دور بیندازید چسب ها عمر مفید خود را سپری کردند.  
  • ژل ضد حساسیت را همیشه در نزدیکی خود نگه دارید
  • در طول قرار ملاقات به آنها استراحت زیادی بدهید
  • گزینه های جایگزین برای اکستنشن مژه مانند سرم رشد مژه معرفی کنید

 

اگر شما یک اکستنشن کارهستید، مطمئن شوید که از ماسکی با پوشش بالا مانند N95 استفاده می کنید تا از قرار گرفتن در معرض چسب محافظت کنید.

 نکات دیگر برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض چسب:

  • نگه داشتن سنگ یشم در کنار سر مشتری نسبت به لایه چسب ارجحیت دارد
  • در یک مکان با تهویه مناسب کار کنید
  • پالت چسب استفاده شده را در یک سطل پدال فلزی با درب بریزید

به مادران جدید اجازه داده می شود به هر روشی که فکر می کنند برای آنها بهترین و ایمن ترین است، خود را بیارایند . وظیفه شما به عنوان اکستنشن کار این است که به آنها کمک کنید تا خطرات  اکستنشن مژه را بدانند و در صورت تمایل به ادامه کار، گزینه های به آن ها برای  ایمنی و راحتی بیش تر ارائه دهید .

 

اگر باردار هستید و می‌خواهید  تصاویر زیبایی را با فرزندتان متولد کنید حتما این مطلب را بخوانید تا هیچ خطری شما را دنبال نکند .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *