بسیاری از افراد در مورد این موضوع سوال ارند که آیا اکستنشن مژه انجام دهیم مژه های ما سنگین می شود ؟ اکستنشن مژه خیلی محبوب بوده اما بعضی ها ترس اسن را دارند که پلک هایشان سنگین شود یا نتوانند به حمام یا استخر بروند برای رسیدن به پاسخ سوالات خود این مطلب را بخوانید .

آیا اکستنشن مژه چشم را سنگین می کند

بسته به نوع اکستنشن مژه ای که انجام می دهید وزن اکستنشن مژه سما تغیر می کند . به طور مثال اکستنشن مژه کلاسیک از وزن بسیار کمی برخوردار است . طوری که بعد از این اکستنشن حتی متوجه آن هم نمیشوید که اکستنشن مژه بر روی چشم های خود قرار داده اید .

همین طور اگر یک اکستنشن مگا والیوم نیز روی چشم های خود قرار دهید ممکن است کمی آن را روی چشم خود حس نمایید اما این موضوع چشم های شما را تحت تاثیر قرار نداده و خسته نمی شوید . برای انجام اکستنشن مژه دقت کنید اگر روی وزن اکستنشن مژه حساس هستید از یک برند با کیفیت اکستنشن مژه خود را خریداری نمایید .

جنس اکستنشن مژه در وزن آن تاثیر دارد ؟

مورد دومی که اکستنشن مژه را تحت تاثیر قرار می دهد جنسی است که در اکستنشن مژه به کار برده شده است . تارهای مژه ابریشمی دارای وزن مناسبی می باشند . تارهای ابریشمی وزن بسیار کمی دارند که اصلا شما را به هیچ گونه لذیت نمی کنند .

اکستنشن های مژه به جنس چسبی هم که شما استفاده کرده اید و مرغوبیت آن بستگی دارد . چسبی که استفاده می کنید باید وزن مناسبی باشد . البته این مورد به اکستنشن کار شما بستگی دارد . مقدار چسبی که در اکستنشن مژه بکار می برید باید مقدرا مناسبی باشد .

 کدام اکستنشن مزه  طبیعی تر است 

اکستنشن مژه های طبیعی خیلی طبیعی بر روی چشم ها نمایش داده می شود . شما حتی اگر خودتان هم جزء به جزء به جزئیات اکستنشن مژه خود دقت نمایید نمی توانید متوجه آن شوید که مژه هایتان کاشت است .

اکستنشن های والیوم و مگاوالیوم نیز طبیعی هستند اما مگاوالیوم کمی از والیوم پر تر می باشد . بدین منظور برای طبیعی نشان دادن مژه هایتان اگر حجم مژه شما متوسط باشد اکستنشن مژه کلاسیک گزینه مناسبی می باشد ، و اگر مژه های شما خیلی کم پشت است و می خواهید اکستنشن مژه تان پر تر دیده شود مدل های اکستنشن مژه والیوم و مگا والیوم بهترین گزینه می باشد .

آیا بعد از اکستنشن مژه به استخر یا حمام می توانیم برویم

اکستنشن مژه خیلی وزن چشم ها را تغییر نمی دهد یا به طوری که بعضی از افراد می گویند که موجب سنگینی پلک یا خستگی چشم می شود نخواهد شد . فقط باید شما دقت لازم را در خرید اکستنشن مژه خوب و با کیفیت داشته باشید .
مورد بعدی هم که خیلی از شما سوال کردید ، هنگام رفتن به استخر یا حمام باید چگونه از اکستنشن مژه خود مراقبت نمایید . این هم باز بستگی به جنس اکستنشن مژه شما داشته و از طرفی شما می توانید با استفاده از باندر اکستنشن مژه به راحتی به حمام و استخر بروید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *