اکستنشن مژه طرفداران بسیار زیادی پیدا نموده است اما بسیاری از افراد هنوز به این فکر هستند که آیا اکستنشن مژه می تواند مضر باشد یا خیر ؟ با ما همراه باشید تا به بررسی این عوامل و آسیب های پیش رو بپردازیم .

محبوب ترین انواع اکستنشن مژه کدامند؟

به طور عمده  سه نوع اکستنشن مژه وجود دارد:

  • مصنوعی
  • ابریشم
  • راسو

ابعاد از 6 تا 17 میلی متر متغیر است. پس از انتخاب اکستنشن، یک چسب مخصوص و نیمه دائمی به یکباره زده می شود که چشم را تحریک نمی کند و به مژه های طبیعی آسیب نمی رساند. با این حال، از آنجایی که ممکن است واکنش های آلرژیک رخ دهد، چسب های مختلفی نیز بر اساس حساسیت هر فرد وجود دارد.

اکستنشن مژه چقدر طول میکشه؟

استفاده از مجموعه ای از اکستنشن مژه حدود 2 ساعت کار طول می کشد و می تواند تا یک سال با لمس کردن هر سه تا چهار هفته یکبار دوام بیاورد. مجموعه ای از مژه ها جایگزینی مقرون به صرفه برای داشتن یک اثر زیبایی شناختی بسیار جذاب است که برای ضخیم کردن مژه های طبیعی یا استفاده از بیرون چشم برای یک نگاه و نگاه مغناطیسی استفاده می شود.

هرکسی مژه های متفاوتی دارد و بسته به شرایط مژه های طبیعی شما، متخصصان فقط می توانند از انواع خاصی از اکستنشن ها استفاده کنند تا از سلامت مژه های شما اطمینان حاصل کنند. به عنوان مثال، اگر مژه های طبیعی شما از یک طرف بسیار کوتاه یا نازک هستند، نمی توانید ظاهری شبیه به کیم کارداشیان داشته باشید زیرا ممکن است اصلا ماندگاری نداشته باشند. بنابراین اگر هنوز کاملاً مطمئن نیستید یا اولین بار است که می‌توانید با نیم ست (50 یا 60 درصد مژه‌های بالایی) شروع کنید . افزودن پسوندها بسیار ساده تر از حذف آنهاست…

اگر چسب در چشم بیفتد چه اتفاقی می افتد؟

از آنجایی که چشم ها در تمام مدت استفاده از اکستنشن مژه بسته هستند، چسب نباید داخل چشم برود. با این حال، برای جلوگیری از هر نوع سوزش، اولین اقدامی که پیشنهاد می‌کنم این است که از چسب‌هایی استفاده کنید که حاوی مواد خطرناکی برای چشم شما نباشد، مثلاً از چسب‌های حاوی فرمالدئید خودداری کنید.

درک تفاوت بین واکنش آلرژیک و عفونت نیز مهم است. یک تکنسین حرفه ای اجازه نمی دهد و هیچ عفونتی ایجاد نمی کند، اما اگر به چسب حساسیت دارید، باز هم آلرژی خواهید داشت، اما این بدان معنا نیست که چسب واقعاً مضر است.

اکستنشن مژه

آیا اکستنشن مژه چشم را کور می کند؟

خیر، آرایشگر باید برای چسباندن چسب به مژه ها آموزش ببیند تا عمل کاملاً بدون خطر باشد. چشمان شما در طول عمل بسته خواهد بود. صرف نظر از نوع یا خطر واکنش آلرژیک، کور شدن شما ممکن نیست. بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که برای مقابله با واکنش آلرژیک به پزشک مراجعه کنید تا قطره های آنتی هیستامین بمالید.

وقتی گریه می کنی چه اتفاقی می افتد؟

اگر در حین عمل احساس سوزش یا ناراحتی کردید که باعث کمی آبریزش چشم شد، این قطعاً نشانه ای است که باید مراقب آن باشید. احتمالاً در این مورد تکنسینی که درمان را اعمال می کند باید نوع چسب را تغییر دهد. به طور کلی، استفاده از اکستنشن مژه باید یک تجربه بدون نگرانی باشد.

مزایا و معایب استفاده از اکستنشن مژه راسو مانند بیانسه چیست؟

مردم انواع و اقسام ظاهرهای متفاوت را می خواهند، برخی به دنبال یک شکل “دراماتیک” هستند، برخی دیگر برای نتیجه زیبایی شناختی طبیعی تر. فواید اکستنشن مژه راسو به طور کلی این است که ظاهری روشن‌تر و در نتیجه فشار کمتری روی مژه‌ها ایجاد می‌کند. اکستنشن مژه ویژن معمولاً گرانتر است. به عنوان مثال، به اکستنشن های بیانسه در این تصویر نگاه کنید و نتیجه را خودتان قضاوت کنید: آنها کمی کمتر “تهاجمی” به نظر می رسند، نظر شما چیست؟
اکستنشن مژه راسو بیانسه

هر چند وقت یکبار اکستنشن مژه باید دوباره انجام شود؟

اکستنشن تقریباً برای مدت زمان قابل مقایسه با چرخه طبیعی مژه های واقعی شما، معمولاً 6 تا 8 هفته دوام خواهد داشت. همانطور که گفته شد، از آنجایی که هر فردی مانند مو منحنی رشد خاص خود را دارد، به شما پیشنهاد می کنم هر سه تا چهار هفته یکبار یک درمان سبک تر انجام دهید تا همیشه ظاهری جذاب داشته باشید.

آیا اکستنشن مژه بعد از مدتی می ریزد؟

از آنجایی که اکستنشن ها به هر مژه جداگانه متصل می شوند، به طور طبیعی در طول چرخه رشد طبیعی هر مژه می ریزند. بنابراین، همانطور که در بالا ذکر شد، توصیه می کنیم که به طور دوره ای تماس بگیرید تا همیشه “وضعیت را تحت کنترل” نگه دارید.

اگر یک متخصص زیبایی یا تکنسین بی تجربه شما را درک کند، ممکن است به اشتباه اکستنشن مصنوعی را روی دو یا سه مژه طبیعی اعمال کند. این می‌تواند باعث تشکیل مژه‌های کوچک شود که افسوس که به زودی می‌ریزند. علاوه بر این، اگر بخواهید خودتان «درهم‌تنیدگی» را برطرف کنید، مژه‌هایتان می‌ریزند. بنابراین اجتناب کنید (هم از تکنسین های بی تجربه و هم می خواهید خودتان حل کنید …!)

آیا می توانم با اکستنشن مژه دوش بگیرم یا به استخر بروم؟ آیا محصولاتی برای اجتناب وجود دارد؟

 اکستنشن مژه را در 12 تا 24 ساعت اول پس از استفاده دور از آب نگه دارید و در صورت امکان از لمس آنها با دست خودداری کنید. آب می تواند چسب را قبل از اینکه کاملاً ثابت شود ضعیف کرده و به طور جبران ناپذیری منجر به ریزش مژه های مصنوعی می شود.

در مورد نیاز به مراقبت بعد از 24 ساعت، بستگی زیادی به چسب های استفاده شده دارد. به عنوان مثال، اگر از چسب برای چشم های حساس استفاده می شود، محصولات روغنی یا پاک کننده های آرایش دور چشم توصیه نمی شود. استفاده از ریمل ضد آب روی اکستنشن ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا برداشتن آن دشوار است و در واقع می تواند مژه ها را زودتر از موعد از بین ببرد… پس مراقب باشید!

آیا می توانم از ریمل با اکستنشن مژه استفاده کنم؟

اگر قصد دارید علاوه بر اکستنشن از ریمل هم استفاده کنید، آن را فقط در نوک اکستنشن و با دستی بسیار ملایم استفاده کنید. استفاده از محصول کم برای تقویت افزونه ها کافی خواهد بود. استفاده از ریمل در پایه اکستنشن ها (منظورم نزدیکتر به چشم است) تاثیر بسیار قوی و شاید سنگینی خواهد داشت.

آیا مژه های طبیعی آسیب می بینند؟

بزرگترین افسانه ای که باید از بین برد این است که اکستنشن مژه می تواند مژه های طبیعی شما را خراب کند. به هیچ وجه به آنها آسیب نمی رسانند. در صورت استفاده صحیح، ایمن هستند و سلامت مژه های طبیعی شما را به خطر نمی اندازند. بدیهی است که مراقب باشید چشم‌هایتان را مالش ندهید یا اکستنشن‌ها را تکان ندهید، زیرا این کار می‌تواند به وضوح به خود اکستنشن یا حتی به مژه‌های طبیعی شما آسیب برساند. اگر مژه های مصنوعی به درستی روی هر مژه طبیعی زده شود، نمی ریزد، نگران نباشید.

وقتی به دنبال یک مرکز تخصصی هستید، چه سوالاتی باید بپرسید تا بفهمید آیا آنها حرفه ای هستند؟

از آنجایی که قرار است در یکی از ظریف ترین و با ارزش ترین نقاط بدن عمل کنید، طبیعتاً به دنبال فردی باشید که گواهینامه داشته باشد و این تکنیک را به یکی از مهارت های اصلی خود تبدیل کند. لازم است تکنسین هایی که از محصولات سطح بالا و حرفه ای استفاده می کنند و دوره های حرفه ای را گذرانده اند شناسایی کنید تا خطر آسیب احتمالی به مژه های طبیعی یا حتی بدتر از آن به چشم شما به حداقل برسد.

همانطور که او برای آرایشگر یا آرایشگر انجام داد، به دنبال فردی باشید که در شهر شما شناخته شده باشد و تجربه ای داشته باشد. بنابراین بپرسید که آنها چه مدت در این زمینه کار می کنند، توضیحات و عکس هایی را در مورد قبل و بعد از درمان بخواهید و مهمتر از همه مطمئن شوید که آنها گواهی یا گواهی دارند که می تواند حرفه ای بودن را ثابت کند.

آرایشگران مژه نمی توانند به همین صورت برای مشتریان مژه بسازند آنها باید به طور موثر برنامه های اصلاح مژه را با توجه به فرم چشم مشتری و تحمل مژه خود طراحی کنند.
علاوه بر این، مژه‌کار باید عمل‌های بسیار دقیق و کاملاً استانداردی داشته باشد و برای جلوگیری از آلرژی باید با دست‌ها ملایم باشد، زیرا چشم‌های انسان بخش‌های بسیار حساسی هستند.
دانش و مهارت هایی که مژه درمانگران حرفه ای باید به آنها تسلط داشته باشند:
1. ابتدا شکل چشم های مشتری را مشاهده کنید و فرم و طول مژه های مناسب مشتری را مشخص کنید.
2. ساختار و استقامت مژه های مشتری را تجزیه و تحلیل کنید و به خواسته های مشتری گوش دهید.
3. مسلط به استفاده، روش های نگهداری و ضدعفونی ابزار مژه؛
4. توانایی تشخیص مزایا و معایب چسب های پیوند مژه را داشته باشد.
5. شکل مژه های مناسب برای مشتریان را خلاقانه طراحی کنید.
در یک کلام، آرایشگران مژه به کاری بسیار ظریف و صبورانه مشغول هستند، تنها مهارت های ماهرانه و طراحی های دلپذیر می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند.
مراحل کاشت مژه: ابتدا وسایل و محصولات مورد نیاز برای مژه را آماده کرده و سپس مهمانان دراز می کشند و باید دست ها و وسایلی را که در اکستنشن مژه استفاده می شود استریل کنیم.
مراحل کاشت مژه چیست؟معرفی تخصصی: ابتدا وسایل و محصولات مورد نیاز برای مژه را آماده کنید و بعد مهمانان دراز بکشند، باید دست و وسایلی که در اکستنشن مژه استفاده خواهد شد را استریل کنیم.
1 آلودگی مژه ها را تمیز و خشک کنید.
2 ایزوله – یک عایق با اندازه مناسب (می تواند نوار طبی، ماسک چشم، برچسب چشم باشد) برش دهید تا مژه های بالایی و پایینی مهمانان جدا شود.
3 صاف کردن – از یک شانه یا موچین مژه ها برای صاف کردن ریشه به ریشه مژه ها استفاده کنید.
4 انتخاب – هنرمند مژه باید با توجه به طول مژه های مشتری، مژه های مناسب از مواد مختلف را انتخاب کند و آنها را روی میز آب (یا یک پد نرم یا یک پارچه نبافته تمیز) قرار دهد.

5 پیوند زدن

 چسب را برای پیوند مژه تکان دهید، هدف این است که مواد معدنی را به طور یکنواخت تکان دهید.
 مقدار مناسبی از چسب سیاه را روی میز چسب فشار دهید، هر بار چسب کمتری بردارید و مرتباً چسب بزنید.
 انتهای فیبر مژه را با موچین نگه دارید، حدود 2/3 از ریشه را داخل چسب قرار دهید و سپس به آرامی آن را بکشید.
 مژه های چسبانده شده به کنار مژه های واقعی، 0.5-1 میلی متر از پوست، نه بیشتر از 1.5 میلی متر، چسبانده می شوند.
 تشخیص : پس از پیوند، آن را با یک برس مژه تمیز کنید تا ببینید آیا چسبندگی آن محکم است یا خیر، و اگر افتاد، باید پر شود.
 سشوار خشک کنید : از یک پنکه کوچک استفاده کنید یا مژه ها را به مدت 5-10 دقیقه بکشید و پس از باز کردن چشم ها بدون خیره شدن خوب می شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *