اکستنشن مژه یکی از محبوب ترین خدمات زیبایی در سراسر جهان است. برای یک آرایشگر، دانستن انواع تکنیک های اکستنشن مژه برای رفع نیازهای هر مشتری مهم است. یکی از پرتقاضاترین اکستنشن مژه های گربه ای است. اگر می خواهید بهترین آرایشگر در شهر خود باشید، باید بدانید که چگونه از این مدل اکستنشن مژه استفاده کنید. در اینجا همه چیز را در مورد مژه های چشم گربه ای پیدا خواهید کرد.

اکستنشن مژه گربه ای چیست؟

مدل اکستنشن مژه بسیار پیچیده است و استایلیست های زیادی نمی توانند آن را انجام دهند. گوشه بیرونی چشم کشیده می شود و شکلی گرد ایجاد می شود. اکستنشن باید به تدریج با گوشه بیرونی چشم افزایش یابد. طول دوباره به آخرین بخش گوشه بیرونی کاهش می یابد. اکستنشن های کوتاه در گوشه داخلی چشم اعمال می شود. “چشم های گربه” ظاهری ملیح و جذاب ایجاد می کنند .  مژه های چشم گربه ای برای استفاده روزمره مناسب هستند. اگر اکستنشن مژه را به درستی و کارآمد انجام دهید، درخشندگی فریبنده ای از چشم ها به دست خواهید آورد. افکت گربه نه تنها مژه ها را بلندتر می کند، بلکه به آنها منحنی بازیگوش و در عین حال طبیعی می دهد.

نقشه مژه چشم گربه ای

این سبک به دلیل طبیعی تر به نظر می رسد از بسیاری از ظاهر های دیگر (به عنوان مثال: چشم سنجاب، چشم روباه) محبوب شده است. راز اکستنشن مژه گربه ای عالی در چیدمان خاص اکستنشن هاست. نقشه برداری چشم گربه برای اکستنشن مژه:

• اکستنشن مژه کوتاه از گوشه داخلی چشم تا وسط پلک متصل می شود.

• اکستنشن مژه های بلند از وسط پلک تقریباً به گوشه بیرونی چسبانده می شود. طول دوباره به آخرین بخش گوشه بیرونی کاهش می یابد.

• انتقال بین طول ها صاف است. این برنامه به 7 طول مختلف نیاز دارد.

 

بهترین مژه ها برای ظاهر چشم گربه ای

می توانید از چندین ماده برای مژه های چشم گربه ای استفاده کنید :

  • مژه ابریشمی
  • مژه راسو
  • مژه ترمه
  • مژه های صاف

آرایشگر مژه اکستنشن هایی با طول ها و قطرهای مختلف را برای تغییر شکل چشم انتخاب می کند. طول استاندارد 14 تا 6 میلی متر است. ضخامت ها از 0.03-0.15 میلی متر است. وظیفه اصلی دستیابی به یک انتقال صاف است. خط مژه نباید پلکانی به نظر برسد. بسیاری از آرایشگران باتجربه هنگام استفاده از سبک “اکستنشن مژه گربه ای” تا دو فر (مثلا فرهای C و CC) را با هم ترکیب می کنند. حرفه ای ها از شش یا بیشتر طول استفاده می کنند، به طوری که اکستنشن ها به طور متناسب در امتداد لبه چشم چسبانده می شوند و طبیعی بودن را نشان می دهند.

راهنمای گام به گام برای اکستنشن مژه حرفه ای نگاه گربه ای

کار مژه شامل مراحل زیر است:

  1. فرآیند آماده سازی. آرایشگر با پاک کننده مژه، پوست پلک را از آرایش و چربی اضافی پاک می کند. مژه ها با پرایمر آماده می شوند.
  2. پدهای مخصوص چشم هیدروژل روی پلک پایین ثابت می شود. آنها از چسبیدن خط مژه پایین و بالایی به هم جلوگیری می کنند.
  3. فن های اکستنشن مژه (بسته به تکنیک انتخابی – تا مژه های 6 بعدی) به مژه های طبیعی می چسبند. ابتدا کوتاه ترین اکستنشن ها به گوشه داخلی چشم چسبانده می شوند. طول اکستنشن مژه به سمت گوشه بیرونی بلندتر می شود.
  4. وقتی کار تمام شد، آرایشگر به آرامی پد را برمی دارد و مژه ها را با براش یا برس مخصوص شانه می کند.

چگونه طول های مناسب را انتخاب کنیم؟

طول استفاده شده برای مژه های چشم گربه ای به مژه های طبیعی مشتری بستگی دارد. آنها می توانند از 6 میلی متر تا 14 میلی متر متفاوت باشند. ترجیحاً طول 8-14 میلی متر است.

بهترین فر برای اکستنشن مژه گربه ای

مژه چشم گربه ای خیلی وسیع  است. برای این سبک می توان از همه فرها، از J Curl تا M Curl استفاده کرد.

چه کسی برای اکستنشن مژه گربه مناسب است؟

ظاهر گربه ای برای بسیاری از زنان مناسب است. شما باید از چشم گربه ای برای مشتریان زیر استفاده کنید:

  • چشم های عمیق: چشم گربه ای می تواند کمبود نسبی را اصلاح کند . نگاه بازتر می شود، که می تواند از نظر بصری چهره یک زن را جوان تر و حتی شادتر کند. چشم های عمیق ممکن است خسته به نظر برسند. بنابراین «مژه گربه ای» می تواند گزینه خوبی باشد.
  • مشتریان با مژه های طبیعی بسیار کوتاه: اگر مشتری مژه های بسیار کوتاهی دارد، «مژه چشم گربه ای» باید بسیار نرم باشد.
  • اولین تغییرات مهم مرتبط با سن اگر زنی احساس کند چیزی برای جوان سازی کم دارد. چین و چروک ظاهر می شود و آرایش چشم رسا شروع به پیر شدن او می کند. به لطف اثر “چشم گربه”، احساس جوانی عمومی، طراوت و درخشندگی وجود دارد.

شما هرگز نباید چشم گربه ای را برای مشتریانی که چشمانشان از هم جدا شده است استفاده کنید. این تکنیک از نظر بصری ویژگی های صورت را تحریف می کند و جذابیت آنها را کاهش می دهد.

 

بهترین تکنیک های اکستنشن مژه چشم گربه ای

افکت چشم گربه ای شامل چسباندن موهای مصنوعی با طول های کوتاهتر و متوسط ​​از گوشه داخلی چشم تا وسط پلک با افزایش تدریجی اندازه آنها از وسط به پلک خارجی است. استایل اکستنشن مژه را می توان به روش های مختلفی اعمال کرد.

  1. تکنیک اکستنشن مژه گربه ای کلاسیک: مژه های طبیعی چشم گربه ای برای مشتریانی با مژه های کوتاه و ضعیف استفاده می شود. آرایشگر مژه یک موی مصنوعی را به یک مژه طبیعی می چسباند.
  1. اکستنشن مژه گربه ای حجم دهنده 2 بعدی تا 6 بعدی: مشتریان معمولاً می خواهند جلوه را تقویت کنند. مژه های حجم دهنده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا تراکم بیشتر و ظاهری بیشتر ایجاد می کنند.

نکته : به خصوص تکنیک های اکستنشن مژه های حجم دهنده نیاز به مشاوره با یک استاد مجرب دارد. هرگز کورکورانه تمام خواسته های مشتری را برآورده نکنید. مژه ها باید متناسب با نوع مشتری باشد و هرگز سلامت مژه های طبیعی را به خطر نیندازد.

چگونه از اکستنشن مژه گربه مراقبت کنیم؟

با مراقبت مناسب و منظم از اکستنشن مژه، مشتریان شما دوره ساییدگی را به میزان قابل توجهی افزایش داده و آنها را در بهترین فرم نگه می دارند. ما قوانین زیر را توصیه می کنیم:

  • از جکوزی ،سونا و غیره با اتاق های مرطوب و دمای بالا دوری کنید.
  • با صورت در بالش نخوابید. باعث ریزش سریع مژه ها می شود و همچنین منجر به چین و چروک های زودرس می شود.
  • فقط از لوازم آرایشی بدون روغن استفاده کنید.
  • نمک و آب کلر برای اکستنشن مژه اصلا مناسب نیست.
  • مژه ها را روزانه  بشویید.
  • به تنهایی مژه ها را مالش ندهید و  یا پاک نکنید.

نکات مراقبت بعد از آن ساده و قابل اجرا هستند. اگر مشتریان از آنها پیروی کنند . سبک اکستنشن مژه گربه برای مدت طولانی عالی به نظر می رسد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *