اگر هنوز به فرمول صحیح چسپیدن اکستنشن مژه نرسیدی و میخوای تو کار اکستنشن مژه پیشرفت کنی حتما این مطلب رو با دقت مطالعه کن تا اشکالات و ایرادات جزئی رو برطرف کنی . با ما همراه باشید تا به بررسی این عوامل بپردازیم .

قانون اول: مژه  ها را با فاصله 0.5 میلی متری از پوست در امتداد خط مژه بچسبانید

 

اکستنشن ها باید در امتداد مژه طبیعی و در فاصله 0.5 میلی متری از پوست در امتداد خط مژه قرار گیرند. اگر پسوندها به درستی در فاصله مورد نیاز قرار نگیرند، این می تواند به دو مشکل منجر شود:

اگر اکستنشن مژه خیلی نزدیک به پوست قرار گیرد، چسب در واقع می تواند به داخل پوست نفوذ کند و باعث درد شود، همچنینباعث میشود مژه  هر بار که مشتری چشم خود را باز و بسته می کند، اذیت شود.
این می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و حتی ممکن است منجر به تورم، قرمزی و پف کردن ناحیه چشم شود.

ثانیاً، اگر مژه ها بیش از حد در امتداد مژه طبیعی چسبیده باشند، یک شکاف قابل مشاهده باقی می ماند. هنگامی که این اتفاق می افتد، باکتری و روغن می تواند در زیر اکستنشن مژه محبوس شود.
در نتیجه مژه ها می توانند زودتر از موعد از بین بروند. حتی می توانید ست مژه جدید را روی برس مژه خود بگیرید و آن را بردارید.

 

مطمئن شوید که پایه اکستنشن کاملاً وصل شده است

مهم نیست از چه فر، طول و جهتی که استفاده می کنید، مهم است که مطمئن شوید پایه اکستنشن مژه کاملاً به مژه طبیعی و حداقل 2 میلی متر چسبیده باشد . 

 

اگر مراقب نباشید، می توانید آن را در زاویه نامناسبی قرار دهید و پایه مژه طبیعی می تواند به سمت بالا بچسبد. هنگامی که این اتفاق می افتد، کثیفی و روغن می تواند در زیر اکستنشن مژه محبوس شود.
در نتیجه مژه ها می توانند زودتر از موعد از بین بروند. حتی می توانید ست مژه جدید را روی برس مژه خود بگیرید و آن را بردارید.

برخی از مژه های طبیعی خمیده یا به پهلو رشد می کنند. ممکن است وسوسه شوید که به تک تک مژه ها ضربه بزنید، اما به خاطر چسبندگی بهتر، آنها را کنار بگذارید! مژه های خم شده سطح چسبندگی کافی را به شما نمی دهند و احتمالاً زودتر از موعد می ریزند.

 

قانون 90 درجه

قوانین 90 درجه به سادگی به این معنی است که هر اکستنشن مژه باید در زاویه 90 درجه قرار گیرد. مطمئن شوید که مژه را در زاویه 90 درجه از پلک بچسبانید به جای اینکه جهت مژه های طبیعی یا وضعیت بدن خود را نسبت به مشتری دنبال کنید.

 

برخی از طرح ها (یعنی چشم گربه ای ) از شما می خواهند که مژه را بازتر از زاویه 90 درجه قرار دهید. با این حال، حتی در این مورد، از گوشه داخلی تا مرکز چشم باید با زاویه 90 درجه مژه زد. (گوشه بیرونی می تواند زاویه وسیع تری داشته باشد تا جلوه ای بالدار داشته باشد)

هنگامی که اکستنشن مژه با زاویه بازتر از 90 درجه در گوشه داخلی قرار می گیرد، نه تنها جذاب به نظر نمی رسد بلکه می تواند باعث ناراحتی مشتری نیز می شود.

آیا می توانم اکستنشن مژه را از پهلو بچسبانم؟

هیچ قانون مکتوبی در اکستنشن مژه وجود ندارد که از کدام جهت باید اکستنشن را بچسبانید. اشکالی ندارد که از کنار و پایین نیز وصل شود. فقط مطمئن شوید که پایه اکستنشن موازی با مژه طبیعی باشد و سطح چسبندگی کافی داشته باشید.

پیوست بالا: رایج ترین و محبوب ترین روش. به ویژه برای مژه های طبیعی صاف و رو به پایین به خوبی کار می کند.

چسباندن پهلو: مزیت روش چسباندن کناری این است که مژه ها را پرتر می کند. این به ویژه بر روی مشتری با مژه های طبیعی ناکافی خوب عمل می کند. با این حال، اگر مشتری شما مژه های طبیعی مجعد دارد، این روش را انتخاب نکنید . هنگامی که مژه های طبیعی دارای فرهای قوی هستند، به سختی می توان سطح چسبنده کافی از کناره را دریافت کرد.

ضمیمه پایین: این دومین روش محبوب ترین پیوست پس از پیوست بالا است. این به ویژه برای مشتریانی که مژه های طبیعی به سمت بالا و مجعد دارند، به خوبی کار می کند.

نکته اضافی اگر مشتری شما دارای مژه‌های طبیعی بلوند بسیار روشن است، چسباندن اکستنشن مژه‌های رنگ تیره ممکن است ریشه‌های رنگ روشن آن‌ها را نمایان کند و چندان خوب به نظر نرسد (مخصوصاً زمانی که رشد می‌کنند!).

از روش چسباندن بالا در لایه های بالایی مژه های طبیعی و از روش چسبندگی پایین در لایه پایین استفاده کنید. به این ترتیب شما آنها را در تمام زوایا پوشانده اید!

کارهایی که برای حفظ اکستنشن مژه باید انجام شود

مراحل اکستنشن مژه ممکن است بسیار زیاد باشد، اما لزومی نداردنگران باشید . ما لیستی را آماده کرده ایم تا تا به شما کمک کنیم تا بارها و بارها مشتریان خود را راضی کنید:

  • مژه ها را تمیز کنید
  • نوع و مقدار چسب استفاده شده
  • طول و وزن ایده آل مژه
  • سطح به اندازه کافی متصل شده است
  • قرارگیری زاویه ای
  • رطوبت و دما
  • مراقبت های بعد از مشتری

حفظ اکستنشن مژه را با مژه های دلوکس انجام دهید

وقتی اکستنشن مژه به درستی چسبانده نشده باشد، مشتری شما در معرض خطر ریزش زودرس قرار می گیرد. فرقی نمی‌کند مژه‌کار جدیدی باشید که با اکستنشن مژه مشکل دارد یا یک حرفه‌ای قدیمی، از اکستنشن مژه تا مراقبت های پس از اکستنشن مژه، تیم متخصص ما سرشار از دانش و نکاتی برای درمان موثر مژه است. ما می دانیم که شما از محصولات مژه چه انتظاری دارید و وظیفه خود را ارائه می دهیم.

امروز لوازم مژه  ما را با کیفیتی لوکس خریداری کنید که می توانید به عنوان یک تکنسین حرفه ای مژه انتظار داشته باشید!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *