از مپ سنجابی در اکستنشن مژه می توانید برای متعادل سازی صورت استفاده نمایید . مپ سنجابی یکی از مدل های پر  طرفدار در اکستنشن مژه محسوب می شود که شما می توانید تمام نمای کار را چه در چهره و چه در صورت مشتری این تغییرات بسیار چشم گیر را اعمال نمایید . با ما همراه باشید تا به کاربردهای مپ اکستنشن سنجابی بپردازیم .

در چه جاهایی می توانیم از مپ سنجابی استفاده نماییم 

با استفاده از این مپ سازی می توانید چشم هایی که از هم فاصله دارند را نزدیک تر کرده و متعادل سازی زیبایی انجام دهید .

چشم های نزدیک به هم اما افتاده ، میتوانید از مپ  سنجابی جهت لیفت و کشیدگی به سمت بالا استفاده بشود

هم چنین برای چشم های گرد و برجسته می توانید از اکستنشن سنجابی  استفاده کرد و حتما از مژه های کم حالت استفاده کنید .

چشم های تو رفته باید در صورت مپ سنجابی از سایز بلند هم استفاده کنید با فر ضعیف که کار شما را تکمیل کند .

چشم های پف دار اگه افتاده بودند از مپ سنجابی  استفاده کنید و حتما فر در حد استایل دی باشه (فر زیاد) منظور استفاده از فر D می باشد .

مپ کشی سنجابی 

مپ کشی سنجابی و تمام مپ های دیگر موجب دقیق و متعادل در چشم مشتری در قالب یک اکستنشن مژه خوب همه جانبهظاهر شود . مپ کشی سنجابی از بهترین و فوق العاده ترین مپ های موجود برای اکستنشن مژه محسوب می شود .
برای آموزش مپ کشی اکستنشن مژه حتما به آموزش های مپ کشی اکستنشن مژه مراجعه نمایید .مپ کشی سنجابی را با مژه های کوتاهشروع می کنند و  به تدریج از تارهای بلندر تر استفاده  می شود، به طوری که نیمه راه طولانی ترین طول را دارد و سپس به تدریج دوباره به سمت چشم خارجی کوتاه می شود. در تصویر زیر مپ اکستنشن مژه را برای شما نشان داده ایم که می تواند کمک بسیاری به شما کند .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *