مژه های ویسپی یا مژه های شلخته همان چیزی که از اکستنشن مژه میخواهید .

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد اکستنشن مژه wispy بدانید.

  • مژه های Wispy چیست؟
  • نحوه ایجاد مژه های Wispy
  • چه مدل هایی برای مژه های Wispy وجود دارد؟
  • Wispy Lash Maps
  • ماندگاری مژه های Wispy چقدر است؟
  • چگونه مژه‌های بی‌پیچ را حفظ کنیم؟
  • آیا مژه های Wispy مژه های طبیعی شما را خراب می کنند؟

 

مژه های ویسپی چیست؟

مژه های Wispy شیک ترین مدل ها هستند زیرا کرکی و پر به نظر می رسند، بنابراین بسیار طبیعی هستند. آنها برای افرادی که ظاهر دراماتیک و آرایشی و مژه های برجسته را ترجیح می دهند عالی هستند.

مژه ها را می توان به روش های مختلفی به دست آورد. علاوه بر داشتن یک نوار مژه که یکبار مصرف است یا تلاش برای رسیدن به اثر با ریمل، بهترین نتایج طولانی مدت با اکستنشن مژه به دست می آید.

اکستنشن مژه Wispy با ترکیب مژه های مجزا یا بسته و فن های اکستنشن مژه با طول ها و فرهای مختلف ایجاد می شود. به این ترتیب مژه هایی پردار با میخ های قابل توجه خواهید داشت.

هزینه اکستنشن مژه

نحوه ایجاد مژه های Wispy

همه چیز در مورد نقشه برداری است! و اگر اهل اکستنشن مژه هستید، می دانید که این کار آسانی نیست و نیاز به تمرین و تلاش زیاد دارد.

مژه‌های ویسپی را می‌توان به سه روش ایجاد کرد: مژه‌های کلاسیک با طول‌های مختلف، مژه‌های حجم‌دهنده و همچنین مژه‌های هیبریدی که ترکیبی از این دو مدل هستند.

بزرگترین مشکل نحوه انتخاب طول مناسب و نقاطی است که میخ ها در آن قرار می گیرند، بنابراین مژه ها یکدست به نظر می رسند. همچنین، شما باید بفهمید که مژه های مشتری شما چقدر می توانند وزن خود را تحمل کنند و سپس طرحی را که متناسب با چشمان او باشد، ترسیم کنید.

اکستنشن مژه Wispy در 2 لایه اعمال می شود.

لایه اول

لایه های بلندتر یا تاج مژه  2-3 میلی متر بلندتر از لایه اصلی هستند. آنها از فن های بسته (برای حجم دادن به مژه ها) یا مژه های جداگانه (برای مژه های کلاسیک ویسپی و مژه های هیبریدی ویسپی) ساخته شده اند. معمولاً 7-10 تاج در هر چشم وجود دارد. تکنسین‌های مژه معمولاً دو مژه مجزا یا فن مژه‌های بسته را به یکدیگر نزدیک می‌کنند تا یک سنبله ایجاد کنند، بنابراین اگر مشتری یکی از اکستنشن‌ها را از دست داد، دیگری برای پر کردن شکاف وجود دارد.

تکنسین های مژه معمولاً مژه هایی با طول 10 تا 20 میلی متر، ضخامت 0.07 تا 0.10 میلی متر و فرهای C، CC یا D را انتخاب می کنند.

لایه دوم : فن ها

این لایه با فن های 2-6 بعدی که به مژه های حجم دهنده نیز معروف هستند ایجاد می شود. آنها برای پر کردن لکه های بین سنبله ها و افزایش تراکم و ضخامت مژه ها اضافه می شوند. تکنسین های مژه معمولاً از فن هایی به طول 7 تا 14 میلی متر و بسیار نازک 0.03 تا 0.05 میلی متر در فرهای C یا D استفاده می کنند.

 مپ اکستنشن مژه ویسپی 

مدل های مختلفی برای انتخاب مژه وجود دارد و همه آنها نیاز به نقشه برداری متفاوتی دارند. محبوب ترین سبک کیم کی است که نام خود را از ستاره مشهور کیم کارداشیان گرفته است. در اینجا تفاوت بین مدل های مختلف مژه های ویسپی وجود دارد.

مژه‌های کیم کارداشیان :  محبوب‌ترین و مناسب‌ترین مژه‌ها برای هر کسی. فن های 10 میلی متری در گوشه های بیرونی، فن های 11 میلی متری در وسط و فن های 7، 8 و 9 میلی متری در گوشه داخلی قرار می گیرند. سنبله ها معمولاً 2 میلی متر از لایه اصلی و 1 میلی متر در گوشه داخلی بلندتر هستند. چند میخ با طول یکسان را در نزدیکی یکدیگر قرار دهید تا در صورت افتادن یکی از آنها شکافی ایجاد نشود. 7-10 سنبله در هر چشم یا بیشتر بمالید تا ظاهری چشمگیر داشته باشید.

جلوه عروسکی :  برای جلوه عروسکی، مژه های بلندتر در قسمت میانی مژه ها قرار می گیرد، معمولاً 12 میلی متر، سپس 11 میلی متر نزدیک گوشه داخلی و 10، 8 و 9 در قرنیه.

جلوه سنجاب : مناسب برای چشم های گرد. بلندترین مژه ها نزدیک گوشه بیرونی چشم قرار می گیرند و پس از آن مژه های کوتاهتر در گوشه بیرونی چشم قرار می گیرند.

اکستنشن مژه چشم گربه ای Wispy :  طولانی ترین اکستنشن مژه در گوشه بیرونی اعمال می شود.

ماندگاری مژه های Wispy چقدر است؟

اکستنشن مژه Wispy چرخه رشد مژه های طبیعی شما را دنبال می کند و با آنها می ریزد، به این معنی که 6 تا 8 هفته دوام خواهند داشت. با این حال، بعد از 3 تا 4 هفته، نیمی از مژه های شما در شرف ریزش است و برای اینکه اکستنشن مژه های wispy تا جایی که ممکن است خوب به نظر برسند، به یک پرکننده نیاز دارید.

 

چگونه مژه‌های بی‌پیچ را حفظ کنیم؟

اگر می‌خواهید از ریزش زودرس مژه‌هایتان جلوگیری کنید، باید نکاتی را در مورد نگهداری آن رعایت کنید.

  • 48 ساعت پس از درمان مژه های خود را خیس نکنید.
  • به پشت بخوابید.
  • مژه های خود را مالش ندهید
  • از ریمل پرهیز کنید.
  • از محصولات مبتنی بر روغن خودداری کنید.
  • مژه های خود را مرتباً با یک قرقره تمیز مسواک بزنید.
  • مژه های خود را به طور مرتب، در صورت امکان، هر روز تمیز کنید. اگر نمیدانید این کار چگونه انجام می شود حتما به مقاله آموزش شست و شوی اکستنشن مژه بپردازید .

 

آیا مژه های ویسپی مژه های طبیعی شما را خراب می کنند؟

خیر، اکستنشن مژه ویسپی در صورت استفاده صحیح و رعایت نکات مراقبت و نگهداری، به مژه های طبیعی شما آسیب نمی رساند.

به همین دلیل است که پیدا کردن یک تکنسین مژه خبره و باتجربه که می داند چگونه مژه ها را به درستی بمالد بسیار مهم است. اگر فناوری مژه اکستنشن های مژه ای را انتخاب کند که برای چشم خیلی سنگین است یا از مواد بی کیفیت استفاده می کند، در این صورت خطر آسیب رساندن به مژه های طبیعی خود را دارید.

همچنین، اگر تصمیم به حذف اکستنشن مژه خود دارید، توصیه می‌شود برای انجام خدمات حذف مژه به تکنسین مژه مراجعه کنید، در غیر این صورت می‌توانید مژه‌های طبیعی خود را خراب کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *