در این مطلب می خواهیم توضیحاتی در مورد فرمول پرفکت تاپ لاین در اکستنشن مژه به شما بدهیم . اکستنشن مژه یکی از زمینه هایی است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و هر روز به علاقمندان این عرصه اضافه می شود . با ما همراه باشید تا به بررسی فرمول پرفکت تاپ لاین در اکستنشن مژه بپردازیم .

رعایت قوانین اکستنشن مژه 

در حالت کلی زمانی که شما در حال مپ کشی در اکستنشن مژه هستید تمام مژه های آن ناحیه که سایز مشخصی دارند را با یک سایز اکستنشن می کنید و اصلا در نظر نمیگیرید که مژه ها در چه لاینی قرار دارند .

در نتیجه مژه های لاین بالایی نسبت به مژه های لاین پایینی در سطح بالاتری قرار دارند و مژه های فرد به صورت کوتاه بلند روی یکدیگر قرار می گیرند و این اتفاق موجب پراکنده شدن و نا مرتب و بالاپایین نشون دادن مژه ها می شود .

چه کاری برای مرتب در آمدن مژه ها انجام دهیم 

برای مرتب شدن کار و بالا پایین درآمدن و پراکنده نشدن مژه ها شما باید یک گامی را پیش گرفته و آن را ادامه دهید . به طور مثال : اگسر شما مژه های فرد را به سه لاین تقسیم کنید و از بالاترین لاین به پایین ترین لاین مپ خود به صورت تناوبی و یک میل یک میل سایز هارا تنظیم کنید و سایز را افزایش دهید ، در واقع دارید اختلاف بین مژه ها را در لاین ها پوشش می دهید .

این کار موجب تمیز درآمدن کار شما می شود و در واقع رعایت تناوب موجب حفظ آناتومی چشمان و صافی و زیبا درآدن کار شما می شود .

به طور مثال : اگر فاصله مژه بالایی با مژه پایینی 1 میل باشد شما در این تکنیم با اضافه کردن 1 میل به سایز مژه پایینی در واقع فاصله ای که موجب پراکندگی و از بین رفتن نظم کار می شود را جبران کردید .

فرمول پرفکت تاپ لاین 

  • لاین بالا کوتاه ترین سایز ( مپ اصلی) باشد .
  • لاین وسط ۱ میل بلند تر از مپ اصلی باشد .
  • لاین پایین ۲ میل بلند تر از مپ اصلی باشد .به طور مثال برای افکت سنجابی اکستنشن مژه داریم :
  • لاین ۱: ۸-۹-۱۰-۱۱-۱۲-۱۱-۱۰
  • لاین ۲: ۹-۱۰-۱۱-۱۲-۱۳-۱۲-۱۱
  • لاین ۳: ۱۰-۱۱-۱۲-۱۳-۱۴-۱۳-۱۲

نتیجه گیری 

با فرمول و روش انجام افکت پرفکت تاپ لاین آشنا شدید . رعایت تناوب و رعایت اصول اکستنشن مژه باعث تمیز کار کردن و حفظ نظم و ترتیب در کار می شود . با رعایت اصول تناوبی می توانید مژه های مشتری خود را به بهترین نحو بکارید و از ایجاد هارمونی مناسب متناسب با چهره مشتری لذت ببرید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *