در این مطلب می خواهیم به سایزبندی در تفکیک لاین اکستنشن مژه بپردازیم . یک سوالی که بسیاری از اکستننشن کاران با آن روبرو هستند این است که آیادر بالاترین لاین که لاین نزدیک به پشت پلک است همیشه کوتاه کار شود ؟ و سوال بعدی شما این است که آیا هرچه به سمت پایین یا همان لاین نزدیک به لثه چشم می شویم باید تارهای به کار برده شده بلند تر از بقیه تارها باشد ؟

تفکیک لاین اکستنشن مژه

روشهای بسیار زیادی برای تفکیک کردن لاین ها وجود دارد و هرکدام باتوجه به مسائل گوناگونی از جمله، نوع مپی که انتخاب می کنید
حالت چشم مشتری و یا نوع مژه مشتری میتوانید انتخاب کنید .
پر کاربردترین نوع تفکیک از بالاترین لاین مژه هست چون شما با برنامه ریزی دقیقتری میتوانید مپ رو اجرا کنید .

اما در روش خیلی ساده تفکیک لاین از زیر حتما توجه کنید که مژه های مشتری شما دارای ویژگی های زیر باشند .

۱-حتما نازک باشند
۲- حتما بلند باشند
۳- اصلا آسیب ندیده باشند
۴- مپ شما از الگوهای خیلی پیچیده ای تشکیل نشده باشد

حتما موقع حک کردن مژه های طبیعی دقت کنید که با چسب خیلی پلک رو به سمت بالا لیفت نکنید .

خطر گاز گرفتی بسیار بالاست
مژه ها به سمت بالا هدایت میشود و نصب آن ها برای شما مشکل خواهد شد .

وقتی در پایین ترین لاین الگو رو اجرا کردید میتوانید یک پد روی مژه ها قرار دهید و چسب را دربیارید وسپس  سراغ لاین بالا رفته و مپ جدید خود را اجرا کنید .

آیا قانونی برای تفکیک لاین در اکستنشن مژه وجود دارد ؟ 

هیچ قانونی برای این که شما مژه ها را از کوتا به بلند کار کنید وجود ندارد . اگر شما از کوتاه به بلند در لاین ها حرکت کنید در واقع پرفکت تاپ لاین حرکت کرده اید . که این مدل از چینش و طراحی در قرار دادن تارهای اکستنشن مژه فقط یک مدل از چندین حالت از اکستنشن مژه به شمار می رود .

مدل های مختلف اکستنشن مژه 

ربل

به طور مثال شما می توانید تمام لاین بالای مژه مشتری خود را اسپایک 12 مشکی بذارید و لاین پایین را والیوم سایز 10 میلی متر کار کنید .

آمبره 

شما می توانید لاین بالا را در این اکستننشن مژه از تارهای رنگی بلند  کار کنید ، و در لاین پایین  از اکستنشن مژه با تارهای میکش استفاده نمایید .

پرفکت لاین 

در سبک پرفکت لاین شما می توانید تمام تارهای لاین بالای مژه را کلاسیک کار کنید ودر لاین های پاین از تارهای مگا والیوم کوتاه تر استفاده کنید .

هالیوودی 

در اکستنشن مژه هالیوودی شما می توانید لاین بالا را با تارهای مشکی کوتاه پر کنید و در لاین پایین از اسپایک های بلند رنگی کار کنید . به این سبک هم اکستنشن مژه به سبک هالیوودی گفته می شود .

پرفکت تاپ لاین 

شما می توانید لاین های بالا را سایز کوتاه والیوم کار کنید و در لاین پایین تر از تارهای والیوم مشکی استفاده نمایید . به این افکت افکت تاپ لاین می گویند و بسیار پر طرفدار می باشد .

مدل سایه چشم 

در این مدل می توانید در لاین بالا از اکستنشن گربه ای قهوه ای بلند کار کنید و در ردیف پایین از خط چشم کوتاه و پر حجم استفاده نمایید تا به چشمان شما طرح ابری بدهد .

در پایان 

پس حتما نیاز ندارید که طبق یک قاعده در اکستنشن مژه پیش بروید . در اکستنشن مژه می توانید از سبک های مختلف اکستنشن مژه استفاده نمایید . با کسب تجربه بیش تر شما می توانید برای خود سبکی خلق کنید و از کار کردن لذت ببرید .

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *