در این مطلب می خواهیم به دو مورد بپردازیم . مورد اول با چسب اضافه ای که روی تارهای مژه به وجود می آید چه کار کنیم و مورد دوم این که این حباب به وجود آمده توسط چسب روی اکستنشن مژه را در کجا باید بترکونید . با ما همراه باشید تا به بررسی این عوامل بپردازیم .

مژه ها را روی پد نکشید 

مژه ها را روی پد نکشید این عادت بد موجب خراب شدن کارتان می شود . وقتی که چسب را روی پد می کشید تا چسب اضافی را بگیرید چند اتفاق بد برای شما می افتد .
1- کاملا چسب توسط پد کشیده میشود و بعد از اتصال ضعیفی که ایجاد میشود  و شما خیالتان  راحت شده که چسبیده، مژه های مشتری شما ۲-۳ روز بعد میریزد .
۲- پد یا چسب میکروپور تماما از پرز تشکیل شدن و شما وقتی مژه رو میکشی روش ، شک نکن پرز میاد روی چسب و باز ۲تا اتفاق می افتد .

پرز ها مانع اتصال درست میشوند و نصب رو با مشکل روبرو میکند و باعث می شودشما آن هارا نبینید ‌و نصب ضعیفی خواهید داشت.
پرزهای روی مژه مشتری بعد از چند روز براش کشیدن درمیاد و می افتند در چشم مشتری شما و دیده هم نخواهند شد و بسیار ازاردهنده می شوند .
همون نقطه چسبی که روی پد زیر چشم کشیدید سریع با پد واکنش میده و گاز تولید میکند و با وارد شدن به چشم مشتری موجب قرمز شدن آن می شود .

علت ایجاد حباب چه چیزی است 

سرعت : اگر با سرعت زیاد مژه را  از چسب خارجکنید  هوا به داخل سطح ایجادشده وارد شده و حباب تولید میکند .

وقتی شما به طور ناگهانی و حساب نشده مژه رو با یه قطره چسب برمیداری میزاری روی مژه مشتری ۳ مورد سلسه وار پیش میاد

خشک شدن اون حجم از چسب حداقل چند دقیقه طول میکشد و شما هرگز این تایم رو متوقف نمیکنید .

وقتی هنوز چسب خیس است  و شما پنس رو رها میکنید ۲تا اتفاق خواهد افتاد

فن شما کاملا حالت خودش را  از دست میدهد و تارها به هم نزدیک میشوند و حالت خود را از دست می دهند .
مژه شما هنوز سرجاش فیکس و ثابت نشده و کاملا متمایل به اطراف میشود و دایرکشن شمارو خراب میکند و کار شما در هم و نا مرتب می شود .
وقتی پنس رها بشود مژه های اطراف بخاطر رطوبت چسب خشک نشده کشیده میشنود به سمتش و همه مژه ها از پایه بهم میچسبن که ۲تا اتفاق می افتد .

مژه های مشتری دچار آسیب میشود  وقتی چندتار با مراحل مختلف رشد به هم می چسبند .
مورد دیگه این است که  شما مژه برای اکستنشن پیدا نمیکنید وتقریبا کمتر از نصف مژه های کار را  اکستنشن کردید سپس مژه های مشتری شما کم حجم شده و مشتری ناراضی خواهد بود .

دونوع حباب داریم 

۱-حباب درشت
۲-حباب ریز

اگر حباب ایجاد شده درشت بود به آرامی داخل چسب ببرید و آن را خالی نمایید . دقت کنید اصلا نزارید حتی ۲-۳ ثانیه بگذرد بعد اقدام به این کار کنید خیلی سریع و به موقع به محض تولید حباب آروم اینکارو انجام بدهید اگر وقت را تلف کرده و زمان بگذرد دیگر کاری از دست شما ساخته نیست و باید فن را دور بریزید . چون اگرفن را باز داخل چسب کنید قطرش ۲برابر میشود

اگه حباب شما ریز بود مشکلی پیش نمیاید نصب را انجام دهید .
اما باید حدود ۲-۳ میل از مژه رو به آرومی ماساژ بدید بعد سریع اتصال بدهید .
هرگز کل مژه را از پایین به بالا وارد چسب نکنید تنها 2 الی 3 میل کافی است .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *