چه طوری میتوانید بهترین استایل را برای مژه های مشتری انتخاب کنید . انتخاب این که چه فری به چشم های مشتری میاد و چه فری انتخاب کنیم کاری است که بر اساس تجربه برای اکستنشن کار استفاده می شود . با ما همراه باشید تا به بررسی همه جانبه این موضوع بپردازیم .

عوامل موثر در انتخاب فر مناسب برای چشم مشتری 

  • حالت چشم باریک، پهن، بیرون زده و … رو مشخص میکنیم تا بتونیم تصمیم بگیریم که کدام فر مژه برای آن ها بهتر عمل میکند .
  • جهت مژه های طبیعی مشتری هم برای انتخاب فر خیلی مهم است .
  • قوس چشم و ابرو هم باید در نظر گرفته بشود ، تا طرح خوبی ایجاد کنیم.راه حل آن هم این است که  ابتدا علامت گذاری کنیم که قوس از کجا شروع میشود  و با اکستنشن کردن فرترین و بلند ترین مژه از اون ناحیه شروع کنیم .

ترکیبی کار کنید 

اگر مشتری درخواست این را دارد که مژه هایش متراکم باشد باید ترکیبی کار کنید . این کار را با توجه به حالت مژه های خودش می توانید بین C، CC، D حرکت کنید .

مژه عروسکی 

وقتی مشتری از شما درخواست مژه های عروسکی می کند شما می توانید با باز نگه داشتن چشم های مشتری در ابتدا افکت مورد نظر خود را ارزیابی کرده و سپس مژه های خیلی فر دار D، DD کار کنید .

افکت چشم گربه ای 

اگر مشتری چشم کوچکی داشته باشد افکت گربه ای ( چشم گربه ای ) انتخاب مناسب تری برای فرد می باشد .
برای بهتر درآمدن کار سعی کنید در ابتدا از طیف گسترده ای از استایل ها استفاده کنید و سپس به ترتیب از گوشته داخلی چشم کم حالت ترین تا گوشه بیرونی چشم حالت دارترین مژه را کار کنید .به طور مثال از C شروع کرده و این کار را تا D ادامه دهید .

 

چشم های پف دار 

برای افرادی که چشم های پف دار دارند و خیلی چشم ها را حالت گرد نشان می دهد سعی کنید از L استفاده نمایید تا پف پشت پلک را بپوشانید .

چشم های تو رفته وگود

اگر مشتری چشم های تو رفته ای داشت از مژه های بلند استفاده نمایید که سریع فر نمی شوند و فرهای D بلند می توانند کمک بسیاری
به شما بکنند . دلیل این توصیه هم این است که اگر مژه ها فر باشد و کوتاه برخورد مژه با پشت پلک را داریم و اگر متوسط هم باشد
تو رفتگی را نمی پوشاند .

مژه های روبه پایین 

برای افرادی که مژه های روبه پایین دارند هدف بالا بردن زاویه مژه ها می باشد . این کار را با لیفت کردن به سمت بالا و با کار کردن استایل D روی فرد انجام دهید .هرگز از BVS استفاده ننمایید و اگر می خواهید خنثی کار کنید استایل خود را بین D و DD قرار دهید .

چشم های گرد 

برای افرادی که چشم های گرد دارند انتخاب فر مناسب کلیدی ترین نکته در این افراد می باشد . توصیه ما به شما این است که
از فر L، B  هرگز استفاده ننمایید . استفاده از این فرها کار را خراب می کند .

 

 

چشم های بسته و بادامی 

برای افرادی که چشم های بسته دارند انتخاب اکستنشن با فر کم حالت بهترین گزینه می باشد . با این کار شما
چشم ها را باز تر از آن چیزی که به نظر میرسد کرده اید و به برجستگی آن هم اضافه کرده اید . بدین منظور سراغ
فرهای C و B  بروید .

چشم های پهن 

برای مشتریان با چشم های پهن می توانید از افکت عروسکی استفاده نمایید . توجه کنید که برای این افراد به هیچ وجه از افکت گربه ای استفاده ننمایید . زیرا که با برجسته کردن چشم بدترین حالت را به خودش می گیرد .

اکستنشن مژه برای چشم های باریک چشم های باریک 

برای افرادی که اکستنشن مژه با چشم های باریک دارند گوشه داخلی چشم را از فر کم حالت B و برای وسط چشم C بگذارید .
برای نقاط انتهایی نیز D یا L کار کنید و پهنای چشم را زیاد کنید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *