سیاست مرجوعی

تنها در دو‌ حالت ممکن است که محصول نیاز به مرجوعی داشته باشد.
1. محصول معیوب باشد، یعنی محصول دارای زدگی و یا هرگونه خرابی باشد

2. محصول اشتباه ارسال شده باشد، امکان پیش آمدن این اتفاق نزدیک به صفر است ولی در هر صورت اگر کالای ارسالی با سفارش شما مطابقت نداشت، برای بازگشت و ارسال مجدد کالا میتوانید با ارتباط مستقیم، مورد رو اعلام و سریعا تحت پیگیری پشتیبانی، امر مرجوعی رو به اطلاع برسانید که در این صورت هزینه برگشت و ارسال مجدد اجناس، با خود مجموعه می باشد