سوالات متداول
آیا برای خرید ، حتما باید در وبسایت ثبت نام کرد ؟
برای سرعت بخشیدن به روند سفارشات و تجربه کاربری بهتر، این پلتفرم بر پایه محیطی ساده و آسان پیاده سازی شده، تا شما عزیزان به راحتی توانایی مشاهده محصولات، مشخصات و قیمت ها را داشته باشید. اما در صورتی که این امر برای شما به هر دلیلی دشوار باشد، به راحتی میتوانید سفارش خود را در قالب ارتباط با کارشناسان ما به صورت دستی ثبت نمایید
روش پرداخت به چه صورت هستش ؟
تمامی کاربران میتوانند از طریق درگاه بانکی با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب، هزینه سفارشات خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در صورتی که این امر برایتان مشکل بود، بصورت ثبت دستی و واریز مبلغ کل سفارش به کارت مدیریت، میتوانید سفارش خود را نهایی کنید
هزینه ارسال سفارشات چقدره ؟ چطور باید پرداخت بشه ؟
هزینه ارسال سفارشات بسته به نوع ارسال انتخابی شما (تیپاکس، باربری، پیک) وزن و حجم سفارش متغیر میباشد.
پرداخت هزینه ارسال به صورت پس کرایه بوده و در زمان ارسال خدمتتون اطلاع داده میشه.
مرحله ی ارسال سفارش رو چطور پیگیری کنم ؟
کد رهگیری سفارش شما خدمتتون به صورت پیامک از طریق سامانه ارسال خواهد شد.
چه مدت پس از تکمیل سفارش ، اجناس رو تحویل میگیرم ؟
ارسال سفارشات شما به طور معمول از لحظه تحویل به تیپاکس یا باربری بین ۲ الی ۳ روز کاری زمان میبره پس لطفاً صبور باشید.
توجه داشته باشید که تعطیلات رسمی و جمعه ها جزو روز های کاری محسوب نمیشود.
به شهر من هم ارسال دارید ؟
بله، ارسال ما به تمام نقاط ایران می باشد.