امروز می خواهیم به سوالات متداولی که در مورد میزان استفاده از تارهای اکستنشن مژه داشتید بحث کنیم و به شما بگیم که چه قدر می توانید در اکستنشن مژه در هزینه ها صرفه جویی یا به نسبت هزینه امکانات را زیاد نمایید .

چگونه برای مشتری محاسبه قیمت کنیم 

خدمات اکستنشن مژه شامل هزینه متریان و دستمزد هنری شما است در مصرف متریال باید تعداد قطرات چسب و تعداد ریل مژه ها و پد و نوار زیر چشم محاسبه بشه ( باتوجه به قیمت خرید کاملا واضحه ) در مورد دستمزد هم با توجه به منطقه و تحربه و شهرت و استعلام از ارتیست ها میشه به انتخاب صحیح رسید به طور کلی هرچقدر برند و اورجینال تر باشید قطعا هزینه مصرف بالاتر رفته و هرچقدر باتجربه تر و هنرمندتر باشید قیمت دستمزد شما به مراتب بیشتر خواهد بود .

به طور مثال 

وقتی شما شروع  به برداشتن مژه از ریل میکنید ، در تکنیک های پر حجم مثل مگاوالیوم ناچار هستید دسته های پر حجم بردارید و در نتیجه با ۲۰-۳۰ فن ریل شما به اتمام رسیده و تنها بخشی از چشم مشتری شما اکستنشن شده و شما مجبورید برید سراغ ریل های جدید و همچنان ادامه دارد.

اما در تکنیک های کم حجم تر مثل کلاسیک یا حجم طبیعی ۲ تا ۳ برابر میبینید که شاید اریل برای ۲ چشم کافی باشه حالا باتوجه به نحوه ی محاسبه صفحه قبل میتونید مبلغ رو محاسبه و اعلام کنید.

چند نکته هنگام قیمت دادن به مشتری در اکستنشن مژه 

در مصرف و هزینه ها این برای هر کاشت کلاسیک اریل برای والیوم ۳ ریل برای مگاها ۴-۵ ریل مصرف میشود این میزان مصرف برای مجموع تمام سایزها در اجفت چشم محاسبه می شود مثلا برای کلاسیک که اریل مصرف میشه این شامل تمام سایزها کنار هم هست که شده اریل دوستان عزیزم همیشه هزینه  ترمیم مشتری و با میزان مصرفتون مشخص کنید هرچقدر برای مشتری مصرف کردید محاسبه کنید  شاید گاهی به اندازه بهکاشت کامل مصرف داشته باشید کارهای رنگی قیمت بالاتری دارند چون پالت های رنگی به مراتب گران تر هستند ضخامت و سایز در مبلغ هیچ تاثیری نداره بعضی استایل های خاص نیز به افزایش تاثیر دارند مثل L یا M .

نتیجه گیری 

در متریالهای اکستنشن مژه قیمت برندهای مختلف باهم متفاوته اما مقدار مصرف میتواند برای هر فرد ثابت باشد اگه شما مقدار مصرفی خودتونو بتونید شناسایی کنید قطعا میتونید قیمت مصرف و دستمزد خدمات رو هم محاسبه کنید نمونه کارهای زمان بر و ژرنالی به دستمزد اضافه میشه و هزینه هاش بالاتر میبرد .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *