[vc_row][vc_column][vc_column_text]حالت دادن به چشم بر اساس ویژگی های آناتومی چشم مشتری است: عمق چشم، عرض، شکل، موقعیت ابروها، و غیره.
یک افکت صحیح ویژگی های شما را برجسته می کند و عیوب را پنهان می کند. اغلب اوقات، اکستنشن مژه بد به نظر می رسد و با فرم چشم مشتری سازگار نیست، حتی اگر از نظر فنی درست انجام شود. اگر چشم های مشتری بدون اکستنشن مژه هماهنگتر و زیباتر از آن به نظر میرسد، به این معنی است که افکت اشتباه انتخاب شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5774″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”5772″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”5770″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”5768″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5773″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”5771″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”5769″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”5767″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]