بعضی موارد برای کسانی که اکستنشن مژه انجام می دهند این سوال پیش می آید که چه زمانی باید به مژه ها استراحت داد . و اصلا زمانی باید صرف استراحت برای مژه قرار داد و برای مدتی اکستنشن را انجام نداد؟ برای رسیدن به پاسخ سوال های خود با ما همراه باشید تا به بررسی زمان استراحت دادن به مژه ها را بررسی کنیم .  

اکستنشن مژه به طور مداوم چه تاثیری دارد ؟

وقتی برای  اولین بار  اکستنشن مژه انجام میدهید ، هیجان زده هستید و فکر میکنید اکستنشن مژه شما توسط بهترین آرتیست مژه انجام شده و شما عاشق چهره  جدیدتان میشوید حتی بدون آرایش هم ظاهری زیبا و کامل دارید و به اعتماد به نفس بالایی دست پیدا می کنید . و پس از هربار ترمیم  خوشحال می شوید و با یک حرکت کوچک چقدر تغییرات مثبت و راحتی دارید !! اما با گذشت زمان ، شما فراموش میکنید که با مژه های طبیعی خودتان چطور به نظر می رسیدید . شما تصور می کنید که مژه هاتون هنوز سالم هستند و شما می توانید هروقت خواستید دوباره آن ها را به همان شکل قبلی در بیاورید و چهره ی قبلی خود را باز یابی کنید و وقتی مژه های خود را برمیدارید با کمال تعجب ، مژه های طبیعی شما دیگه وجود ندارن ظاهر شما بدتر از قبل شده است . استفاده از اکستنشن مژه شده به جای این که به فکر استفاده از مژه های جدید باشید.

تقویت مژه 

زمانش رسیده که مژه های طبیعی تان را تقویت کنید .
به طور مثال :
مصرف ویتامین ها را افزایش دهید  مصرف غذاهای غنی از ویتامین باعث می شود  مژه های شما مواد مغذی مورد نیاز را برای تقویت و رشد دریافت کنه . علاوه بر این ، شما باید غذاهای غنی از کلسیم ، آهن ، منیزیم و روی نیز مصرف کنید چون اینها باعث رشد مجدد مژه های از دست رفته شما می شه . از بکارگیری محصولات آرایشی خشن روی چشم خودداری کنید حذف محصولات آرتیشی روغنی هم بسیار مهم است .

چگونه مژه های خود را تقویت کنیم 

مژه های طبیعی خود را  ماساژ بدهید وقتی مژه های طبیعی خود را  ماساژ می دهید ، اکسیژن رسانی بیشتر میشود و با گردش خون بیش تر   اکسیژن رشد مژه های شما را افزایش میدهد . اکسیژن مورد نیاز مژه ها سرشار از سایر مواد مغذی حیاتی است که باعث رشد مژه های طبیعی شما می شود . حياتي از استرس دوری کنید استرس یکی از دلایل اصلی ریزش موست ، هم مژه های طبیعی و هم پوست سر می شود .
برچسب های محصول را قبل از استفاده بخوانید هنگام خرید محصولات آرایشی ، مراقب مواد مورد استفاده در تهیه آنها باشید .
برخی از محصولات فروخته شده باعث خشکی و خارش پوست شما می شوند  و باعث خشک شدن مژه های شما می شود
آیا باید به مژه های طبیعی خودمان بین اکستنشن مژه استراحت بدیم ؟ بعد از خوندن تمام داستان های ترسناک افرادی که اکستنشن مژه انجام دادند ، می ترسند شاید تعجب کنید که آیا باید واقعا استراحت بدیم ؟؟
حقیقت این است که شما نیازی به استراحت بین اکستنشن مژه ندارید برای دیدن مطالب بیش تر به وبلاگ دلوکس مراجعه نمایید .

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *