اکستنشن مژه گلامور چیست؟

اکستنشن مژه گلامور یا افکت گلامور که انقدر محبوب است چیست و چگونه انجام می پذیرد ؟ در این مطلب می خواهیم به افکت گلمور که دارای محبوبیت بالایی در بین اکستنشن کاران دارد و مشتریان علاقه زیادی به این افکت گلامور دارند را توضیح دهیم .

اول از همه برای شما بگیم که اکستنشن مژه گلامور مخصوص چه افرادی است تا انتخابی درست داشته باشید . افکت گلامور ویژه افرادی است که چشم های درشت و مژه های ضخیمی دارند . پس قبل از شروع به انجام افکت گلامور مژه های مشتری خود را مورد بررسی قرار دهید . افکت گلامور روی تمام مپ های عروسکی و سنجابی و میکس قابل اجرا می باشد .

افکت گلامور با چه روشی انجام می شود ؟

افکت محبوب گلامور این تکنیک را دنبال می کند . قرار دادن مژه با تکنیک کلاسیک روی تمام تارهای مژه بیش از حدود 90 درصد تارهای مژه در تمام لایه ها یک  نمای فوق العاده خاص و زیبایی را که سلیقه ی آن ها بیش تر به مژه کلاسیک نزدیک است القا می کند . پس این مژه مخصوص افرادی است که مژه های با حجم بیش تر از کلاسیک و کمی پر زرق و برق تر میخواهند .

با افکت گلامور نیازی به آرایش چشم نداشته باش

اگر شما می خواهید طبیعی بودن مژه های خود را حفظ نمایید و در عین حال مژه های با فر زیبا و کمی شباهت به استایل کیم داشته باشید افکت گلامور انتخاب مناسبی برای شما می باشد . در این سبک از نهایت  حجم، طول و فر مژه خود در همین حالت طبیعی که دارد لذت ببرید .

مپ کشی افکت گلامور چگونه انجام می شود ؟

درواقع گلمور اگه با افکت گربه ای با سایز های بلند و ضخامت ۰/۱۵ یا ۰/۲ کار بشود  فوق العاده نمای  جذابی را ارائه می دهد .
برای انجام مپ گلامور هم میتواند چشم رو به ۲قسمت تقسیم کنید  و گوشه داخلی رو ۳-۴ سایز کوتاه کار کنید و قسمت دوم بیرونی چشم را یک سایز کار کنید .

مثال سایزبندی :

نصف چشم (داخلی ) ۹-۱۰-۱۱-۱۲
نصف دیگر چشم (بیرونی) از یک سایز ۱۳

به خاطر داشته باشید که در این اکستنشن هم تارهای مژه را پر کار کنید و حجم مناسبی به کارتان بدهید .رعایت اصول فوق موجب تمیز درآمدن روش یا افکت گلامور و رضایت فرد را به دنبال دارد .

در پایان آموزش افکت گلامور 

در این مطلب به آموزش گلامور پرداختیم . نکته قابل توجه در این افکت انجام این افکت برای افرادی که  مژه های پر دارند توصیه نمی شود . سعی کنید آناتومی صورت مشتری را در هنگام انجام اکستنشن مژه به درستی آنالیز کنید .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *